mandag, juni 19, 2006

Stikk

Ting eg likar med København:
* Skikkeleg low-tech syklar utan gir, som likevel trillar som bare det på dei flatflate sykkelvegane
* Sjokolade til frokost
* Det nydelege gamle drivhuset i Botanisk have
* Fine mursteinshus overalt
* Påspandert øl same kor eg snur meg
* Jummi indisk på tacky restaurant etter overnemnte punkt
* Den sorte diamant
* Skumbolle i isen
* Økologiske pannekaker på kafé
* Føremiddagskino
* Fantastiske festar med folk som funkar


Ting eg ikkje likar med København:
* Mygg
* Myggstikk
* Å ligga vaken heile halve natta på grunn av overnemnte punkt, allergisk og oppsvulma på og rundt dei ca femten stikka, utan lov til å klø. Utan. Lov. Til. Å. Klø.
* Aaaaargh!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Den indiske har jeg også vært på!!! Nam. Og diamanten er fantastisk, hvis jeg får tilbud om jobb der flytter jeg fluksens! Myggstikk, derimot... Men si meg, det er vel verdt det?!

-lin sa...

Jo så klart!

Blir bare litt trøttare av å sova tre timar om natta enn eg blir når eg søv seks-sju, ser du...

Mvh, klølin

Anonym sa...

Åh, skumbolle i isen! Veldig nam. København er forøvrig en nydelig by, og botanisk have er en verden for seg. Misunne, misunne! :)

Jeg fikk 9 myggestikk på lørdag, forøvrig. Aloe vera-gele ga meg nattesøvnen tilbake.

-lin sa...

Aloe vera! God ide, sjølv om eg sjølvsagt ikkje hadde denslags remedier parat i natt.

Det eg derimot hadde, var antihistamintablettar som eg eigentleg brukar mot graspollenallergi. Dei funka kanskje litt, men ikkje nok til å bevara natteroen, dessverre...

Men men - eg har det ikkje så verst, sjølv med mine 15-20 stikk. Og snart er det brunsj og formiddagskino her. Yay!

Anonym sa...

På "Ting jeg savner ved studentlivet (og det å bo i en større by)"-lista er formiddagskino oppført med store bokstaver. Kos deg! :)