mandag, juni 12, 2006

Slottet sitt mitt, det!

Beskrivelse
3 roms leilighet i 7 etasje m/heis og stor balkong med utsikt mot fjorden. Leiligheten delvis oppusset med bla nyere kjøkkeninnredning. 2 romslige soverom. flislagt bad med dusjkabinett og plass til vaskemaskin. Nytt el-anlegg.

Beliggenhet
Sentral beliggenhet i Gamlebyen. Området gjennomgår omfattende byutvikling herunder utbyggingen av Bjørvika, den nye Operaen, Middelalderparken hvor det idag er bademuligheter med renset vannspeil etc. Mot øst kommer Qvernerbyen [sic!] med en rekke nye boligprosjekter. Det er gangavstand til Grønland, Grünerløkka og Oslo sentrum. Leiligheten har god beliggenhet i bygget. 7 etg. med solrik balkong og utsyn til fjorden.

Og min, min, min - bare min!

Okei, ikkje bare min. VÅR er ordet. Heldigvis.

Eg har site i telefonen på veg til ein jobb på Hamar og slengt stadig nye titusenlappar på haugen, medan Lyslugg var på konferanse på Lørenskog, avskoren frå pengeflaksinga.

Ivrig Meklar: - Nå synes jeg du skal ta og bare dra til litt, jeg! Og så setter vi en halvtime frist.
Tøff-lin: - Okei. Eg dreg til. Men ein halvtime?! Pøh! Eg byr [sett inn uanstendig høg sum her]. Men då står bodet maks ti minutt.
IV: - Ti minutt? Det var ikke lenge!
T: - Nei. Men sånn blir det. Såpass forventar eg faktisk av deg. Du må tena denne provisjonen også, veittu - du kan ikkje få han heilt gratis!

Så då blei det sånn. Eg sit her, få timar og MANGE titals tusen etter forrige post, og kjenner meg like boblete som sist. Bare at denne gongen er det på ein letta, smileboblegladmåte. Euforisk.

Me har kjøpt leilighet!

I sjuande etasje!

Med utsikt over heileheile byen!

Og fjorden!

Dessutan gjesterom og kjekt kjøkken og alt me elles treng og ønsker oss. Gler meg noko så enormt til å visa han fram! Prøvde å lasta ned bilda frå annonsen, men Blogger samarbeider ikkje i dag heller, så det får evt bli i morgon kveld [oppdatert kl 21].

Me overtek 1. august, og er sikkert komne sånn passe i stand eit stykke uti same månaden. Då blir det fest. Eg lovar.

P.S. Nemnte eg at han altså ligg i sjuande etasje? Med utsikt? Over heile byen? Ja, for han gjer det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det må jeg si! :) Gleder meg allerede til å sitte på verandaen din og se ut over byen og drikke vin! Utsikt er dessverre ikke noe jeg kan skryte av her jeg bot. Idyll i bøtter og spann? Javisst. Utsikt? Njei.

Qvernerbyen??!? hvem sitt idiotiske navneforslag var det som vant en konkurranse der, liksom?!

-lin sa...

Du er invitert når du vil, frå trehusidyllen til storbyvarianten!

Greia med denne "Qvernerbyen" er at han eigentleg heiter Kværnerbyen, oppkalla etter bedrifta Kværner, som no er gått inn i/slått saman med Aker, men i si tid laga båtar og diverse midt i ei dump i Oslo. Mao er det meklaren som på vanleg jålete meklarvis har dikta opp ein i-di-o-tisk QV i staden for ein heilt ordinær KV...

Nemnte eg jålete..?

Ingvild sa...

Oioioi, dette blir så bra!!! Og veranda ruler. Og deres ruler litt mer enn min siden den har utsikt over fjorden :-) Qverner, altså. Jaja, noe skal de meglerene jo finne på!

Anonym sa...

Det får ein seie. Lin som huseigar. Det er ikkje akkurat det eg såg føre meg, men det er jo sånn livet er :).
Sidan eg skal gifte meg er det vel reel fare for at helvete snør over snart