torsdag, juni 15, 2006

Språknerdar? Me?!?! Neidå!

-lin says (14:05:34): [fortel at det er greitt å jobba heimefrå innimellom]
Ingling says (14:05:40): nemlig
Ingling says: (14:05:47): kjekt med hjemme kontor
Ingling says: (14:05:55): hjemmekontor mener jeg
Ingling says: (14:05:58): grøss, orddeling
-lin says: (14:06:01): pass deg no!
Ingling says: (14:06:14): som sagt, trøtt. hånden kom ufrivillig borti
-lin says: (14:06:20): du er tilgitt
Ingling says: (14:06:30): PUH
-lin says: (14:06:35): men eg blir nok dessverre nøydd til å kappa av deg høgre hand om det skjer igjen
-lin says: (14:06:38): som du sikkert forstår
Ingling says: (14:06:49): det skulle bare mangle
-lin says: (14:07:01): nettopp

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Tenk å bli outet for åpent nett, da... Huff og huff. Skal virkelig passe NØYE på i fremtiden. Hva skjer hvis jeg gjør en ny ord delings.. hahahaha, bare lurte deg. Nerder? Ingenlunde¨...

Anonym sa...

Hvis hun kapper høyre, så kapper jeg venstre, for å si det sånn... :) Jeg er notorisk nazi når det gjelder stavefeil (slurvete skrivefeil kan jeg overleve) og orddelingsfeil. I forfjor sommer gikk jeg innom en kafé i byen bare for å bemerke at det på plakaten stod "ny stekte vaffel plater". Bare for å komme på jobb noe senere og oppdage at en av de andre servitørene hadde laga plakat med "vi seller krabbe snører" på. Den ble promte erstattet av undertegnede.

Ingvild sa...

Hihi :) Til mitt forsvar, og -lin kan bekrefte det, jeg gjør aldri sånne feil til vanlig! Skyld det på lite søvn og alkoholinntak kvelden før...