lørdag, juni 24, 2006

Blå midtsommar

Ikkje så mykje å melda i dag. For trøtt til å skriva noko interessant - merkeleg nok. Blei panikkvekka av telefonen klokka kvart over åtte i morges, med ønske og krav, har liksom ikkje heilt henta meg inn etter den skeive starten. Putlar og jobbar, som vanleg, og kjenner eg byrjar bli mektig lei av forlaget og dei endelause tinga som kjem dettande frå den kanten. Lei av manglande fritid, og jobb framfor søvn. Lei av at det liksom aldri tek slutt, og at eg aldri fekk den pausen som eg hadde lova meg sjølv.

Dessutan nervøs med tanke på Den Nye Jobben, med start i overmorgon. Skulle ønska eg var klar. Førebudd. Utkvilt. Ikkje usikker. Uferdig. Sliten.

Var på biblioteket nokre timar tidlegare i dag, for å lesa meg opp på kva som har skjedd sidan, vel, sidan sist eg jobba i avis for om lag to år sidan eller så... Lurt i teorien, dumt i praksis. Blei bare endå meir stressa over alt eg ikkje har fått med meg hos alle dei andre, og over folk eg ikkje anar kven som er kven i Norge. Over alt eg burde vita, men ikkje anar noko om.

Sukk...

Men eg hadde ein fin og roleg St.Hans! Bare sjå:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gikk forbi Rathkes gate i går! På vei fra Trondheimsveien til Grünerløkka sånn omtrent. Var på en liten dagstur til storbyen, bare, men nå vet jeg altså hvor gata ligger. Ser veldig hipp ut. Men det jeg egentlig skulle fortelle var at Ark har halv pris på all engelsk pocket, og det varer ut neste uke! Jeg kjøpte 5-6 bøker som jeg har hatt planer om å kjøpe lenge, og C kjøpte bl.a nye Zadie Smith-boka som hu endte opp med å bare gi 40 kr for. Fantastisk! Så hvis du har en halvtime til overs er det vel verdt å stikke innom. :)

Ingvild sa...

Vi ville vel ikke vært oss om vi ikke bekymret oss litt og var usikre, tror jeg vi kan konkludere med. Men jeg har en ukuelig optimistisk holdning for tiden, og derfor vet jeg også at denne sommerjobben kommer til å bli så bra! Og alt det der du føler at du ikke vet kommer. Forhåpentligvis kommer også litt mer fritid og litt mer tid til verandaen min. Har en stoooooor kartong hvitvin i kjøleskapet... Når vil du komme?

Anonym sa...

Frykter at du nå jobber natt og dag i Den nye Jobben, så vil bare minne om at det går an å spise og sove litt innimellom. Det er faktisk litt behagelig å ha tid til det. Leste forresten at du hadde vært på Nesodden! :)

-lin sa...

Eg har ikkje forsvunne heilt enno. Bare nesten. Driv og avsluttar diverse slagg frå den gamle jobben medan eg finn meg til rette i denne nye, så litt lite kommunikativ på andre frontar for tida.

Unnskuld, alle som har sendt meg mail!

Skal dog ta meg tid til pocketsal på ark! Takk for tips!

Og vindrikking må det vel også bli ei råd med. Eg veit bare ikkje når... Trur kanskje me skal vekk i helga, og ettermiddagane denne veka torer eg ikkje å lova bort. Men kanskje neste veke?

Ok. Nok surr. Tilbake til arbeidet!