tirsdag, juni 13, 2006

For dei som lurte...

... kan eg informera om følgande:

* Ja, det blir lyst igjen lenge før klokka tre. Veldig lyst.

* Feiebilen gjer unna området Sofienberg/Nedre Grünerløkka i halv fire-tida. Grundig.

* Ein søv ikkje nødvendigvis betre natta etter sitt livs hittil største handel enn ein gjorde natta før. I alle fall ikkje så lenge Medhandlaren heng ut på Jesus sitt hotell, slik at ein vert liggande aleine igjen på ungdomshybelen med bare Dumbo å trøysta seg med. Rett nok tek sistnemnte opp mykje mindre plass i senga enn konferansemannen - men når det gjeld søvndyssande evner må han sjå seg grundig slått. All denne lokkinga til meir eller mindre (okei då - mest mindre) målretta surfing og musikkhøyring og chatting med folk i andre tidssonar? Uimotståeleg! Og det på ein heilt annan, litt mindre - skal me seia praktisk? - måte enn ein varm, pustande gutterygg er det. I alle fall så lenge ein har møter å gå på klokka 9 i morgon tidleg...

No tenker eg de fekk svara de lengta etter, ja. Og det før morgonavisa er komen på døra!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Nattevåking igjen, altså... Jaja, det er mer akseptert å ligge våken av pur leilighetsspenning og glede enn å sitte og jobbe sånn som du har drevet med før! Og jeg har lurt voldsomt på når det egentlig blir lyst og på når... nei, feiebilen gir jeg blaffen i! Sjøl sovnet jeg visst ved midnatt og sto opp halv sju... Zzzzzz. Men hva gjør vel det når solen skinner!

-lin sa...

Hehe. Er det no eg skal nemna at eg innimellom surfing og musikkhøyring og chatting også fekk skrive ut ei lang og ei kort, og behandla eit par titals bilder? Eg passar bare betre til nattskiftet, rett og slett!

-lin sa...

Lang og kort sak altså, for dei som ikkje forstod såpass...

Ingvild sa...

Hehe, det ante meg... Men lot tvilen komme deg til gode ;-)

Anonym sa...

Søplebilen rygger seg inn gata utenfor soveromsvinduet mitt en gang mellom fire og halv fem natt til onsdag. Og den har sånn tutegreie som gjør at den tuter mens den rygger saaaaakte inn i gata. Med blinkende, oransje lys på taket. Jeg registrerer det, og gleder meg deretter over å kunne sove videre i enda noen timer... :) Søndagsmorgenene innledes med kirkeklokkene som ringer i ca en halvtime mellom ni og halv ti. Kirka er, til orientering, et steinkast unna.

Har i dag hørt 29 9.klassinger snakke engelsk i 20 minutter hver. Om ymse emner. Gratisjobbing out of the goodness of my heart. Skal bli fint å være tilbake på store skolen og rydde i papirene mine i morra tidlig.