fredag, juni 30, 2006

Gullfisk

Den sommarlege nyheitstørka har visst allereie starta. I alle fall på bloggefronten. Oppsummert ser veka mi omtrent sånn ut: avisjobb, forlagsjobb, sova, avisjobb, forlagsjobb, sova, avisjobb, kort joggetur (hey!), pizzamiddag ute (heyhey!), sova, avisjobb avisjobb avisjobb, sova, avisjobb og kort blogginnlegg.

Ikkje det heilt store å skriva heim om, mao. Litt sliten, temmeleg nerdeopphengt i akkurat mine jobbegreier, og temmeleg gullfisk på alt anna for tida.

Sårri, alle som prøver å halda kontakt!

Eg er bare midlertidig ukonsentrert og teflonisert, eg lovar! Kjem sterkare attende etter at eg har jobba meg gjennom kulturdekninga i alle norske medier dei siste,
tja, fem åra eller så, på jakt etter kunnskap og inspirasjon. Gi meg nokre dagar, bare!

Men aller først, nemleg allereie i ettermiddag, set eg meg på bussen til Farsund. Stikkord: Operasjon Batterilading, inkludert sol, bad, mat, vin, venner, segling, bøker og nemte eg venner og sol? Aaah! Blir så bra!

Og dermed set me over til pausefiskane

Ingen kommentarer: