tirsdag, desember 13, 2005

Smakebitar

No har eg aldri! Nikke er allereie frisk att! Var og henta han på sjukehuset idag, så frisk og så rask som bare det. Eg har aldri, i heile mitt liv, opplevd at slikt tek mindre tid enn annonsert! Dei sa først "en uke, kanskje" på telefonen, så "vi håper at vi rekker det før jul" då eg var innom i går. Og så ringte dei altså i 11-tida idag og var ferdige!

Eg er framleis i sjokk.


Derfor gidd eg ikkje å behandla og styra med bildene akkurat no. Her er nokre få smakebitar - det får halda i denne omgangen:

Utsikta over Tunis frå eit mosaikkledd tak.






Dromedarar! (duh!) I solnedgang! I Sahara!
Sååå bra!







Kyststripa, som hadde endå mykje villare fargar på skikkeleg.










Fleire fargar. Hot hot baby!








Tronge marknadssmau både i Sousse og Tunis. Dette i sistnemnte. Special price, Madame! Two for nothing!

1 kommentar:

Ingvild sa...

Åååå, ser bra ut! Dromedar i solnedgang og farger og mønstre og krydder - kan nesten lukte det! Tunisia må nok på ønskelisten sin for ferietur.