fredag, desember 02, 2005

Dilemma

Det er visst aldri fred å få. Ikkje før hadde eg sovna, så ringte dei frå Forlaget. Og spurte:

- Vil du ha jobb hos oss?

...

...

- Uhm... vel.. Koss då? sa eg.
- Prosjektstilling, bla bla bla, ni månader, bla bla, spananade oppgåver, bla bla, tenkte spesielt på deg, bla bla bla. Sååå fornøgde, ser du, sa Forlagsmannen.
- Uhm... når då? spurte eg.
- Frå 1. januar, sa han.

Oj. Shit. Oj igjen. Då er jo eg snart på veg til India...

- Det går nok ikkje, sa eg.
- Å. Så dumt, sa han.
- Ja, sa eg.

...

Og så kom L heim, og fekk meg til å forstå at eg -som vanleg- ikkje hadde klart å stilla dei rette spørsmåla og dermed få med meg dei juicy detaljane, og at eg jo kunne vurdera å koma heim tidlegare, f.eks, dersom det gjekk an for dei?

Typisk. Alltid alltid alltid skal det vera noko å grunna over! Og eg som bare skulle vera på tur, ha fri og ikkje tenka, Ei. Heil. Veke!

Børk. Eg gjentek: BØRK!

1 kommentar:

Ingvild sa...

Hei -lin, nå må du snart komme hjem for det er så kjedelig for ingen andre legger igjen morsomme hilsener i bloggen min :(... Håper du har kost deg i Afrika og ikke grublet for mye. Kanskje Forlaget vil ha deg i mars?? Det ville jeg hatt! Gleder meg til å se deg igjen snart, snart.