fredag, desember 16, 2005

Førjulskonkurranse

Eg har vore innom gamlejobben idag. Enormt rart. Føltest som eg ikkje hadde jobba der på minst eit år, så fjernt var det. Eg hadde glømt passordet til dataen, til og med! Kom på det til slutt, men ikkje før tredje forsøket.

Det er liksom noko løye med tida i den bygningen... Vanskeleg å forklara, men det har vel eitt eller anna med at eg er så van med å vera der heileheile tida, frå altfor tidleg til altfor seint, og liksom ikkje få med meg noko av det som skjer i Verda Utanfor. Eg kom dit ikkje før i 14-15-tida (frå forlagsjobb i Groruddalen), og vips så var det seine kvelden. Merkeleg merkeleg merkeleg. Ikkje uventa, eller nytt, men rart likevel. Og fullt av folk, så klart - andre individ som trur det er som det skal vera at dei alltid kjem heim til familiane sine etter at det er blitt mørkt...

Men men, eg bablar. Det eg var på kontoret for i utgangspunktet, var å pakka, skriva ein del mailar, levera eit par saker, og få godkjenning for eit par indiasaker. Fekk unnagjort alle (hurra!).

Dessutan hadde eg fått pakke! Ikkje julegåve, sidan eg stakk før utdelinga. Men sånn pakke som dei driv med i den glansa verda! Full av gratisvarer redaktøren får og deler søsterleg med alle oss vanlege dødelege. Det er nemleg mange greier som blir forsøkt pusha på glansa papir! Mykje av det inngår i testar i bladet, men det som ikkje blir testa, hamnar i godteposane - ein til kvar kvart halvår.

Min pose i år:

Bøker
Biter av Norge – smak av verden, Jorda rundt med norsk fisk, av Hans Morten Sundnes
Sans for det søte, av Sverre Sætre
Drager, Mellom myte og virkelighet, av Torfinn Ørmen
Smilets kraft, av Anders Johansen

Damegreier
Guy Kremer – Super Shine Shaping Mousse, for the perfect style and finish: hårgøsj
Yves Rocher/ADN Vegetal – Sérum Cellulaire Radiance [alias ”Lystergivande serum MOT PIGMENTFLÄCKAR]: seige greier til å ha på huden
Cerruti 1881 – Eau de Parfum: tung dameperfyme
MF Earth Spirits Eye Shadow: kvit(!) augesminke
Helena Rubinstein – Modell Eyes Palette, eyeshadow quad and radiant concealer base: fire fargar augesminke pluss lita tube med guggefarga underlagskrem.
No7 – Hydra Boost Mask, Revitalises Tired Skin: ansiktsmaske
No7 – Instant Radiance, For Healthy Looking Skin: ansiktskrem
Lancôme – Hypnôse Waterproof Mascara: svart augesverte
Lumene – Super Gloss & Quick Dry 54: lyselillarosa glitterneglelakk
Lumene – Brilliant Bright Smile Lipshine: skimrande raudrosa leppefarge
Lumene sminkepung i fancy, finmaska netting: eg kan vel trenga han no...
Pluss ein drøss mindre vareprøvar som eg ikkje gidd å ramsa opp.

Og nest sist, men definitivt ikkje sist:
The Original BODY MINT, The First All Body Deodorant!: Body Mint tabletter reduseerer kroppslukt. Sammensetningen gjør at sjenerende og uænsket lukt fra pust, armhuler eller føtter reduseres... er laget av klorofyll og inneholder ikke mint, hvete, gluten, sukker, mais, gjær, eller animalske produkter: Herleg!

Og aller sist: Dingsen på bildet... Kva i all verda er det? (Ikkje den svarte dingsen, altså, for det veit eg jo at er ein penn - den er der bare for at de skal sjå kor stor den kvite dingsen er.)
Konkurranse for alle* lesarar! Svar i kommentarfeltet - den som vinn kan f.eks få noko av stæsjet over.

* dvs begge...

6 kommentarer:

Ingvild sa...

Hmmm, tenketenke. Kan det være en øyenbrynsnapper?? Ser i hvert fall ut som et torturapparat med såkalt forskjønnende hensikter... Vil vinne, vil vinne!!!

Anonym sa...

Åhå! Jeg er SÅ misunnelig! Digger jo alt av hudpleiestæsj, og i tillegg fikk du bøker og greier? AAaaaah, jeg er i feil bransje. Selv om jeg fikk julegave av elevene mine i dag: En smil-sjokolade. "Fordi du var så sinna på oss sist og fordi vi var litt bråkete, lissom". Sinna? Slett ikke, men jeg heva stemmen. Og satte hendene på hoftene og heva øyenbryna.

Konkurransetingen trur jeg forøvrig er en (ahem) negelbånd-skyve-ting. En sånn som gjør at du kan skyve neglbånda tilbake, sånn at neglene blir lengre... liksom. Den røde delen er sikkert mykere og funker på fingerneglene, den andre på føttene, der neglene er litt hardere. Tror jeg. :) Har nemlig noe som likner veldig... :D

Ingvild sa...

Argh, jeg tror jaggu therese har slått meg på flatmask! Men jeg elsker også sånt stæsj, så det så. Og eneste gaven jeg fikk på jobb var et sykkelreparasjonssett! Og så jeg som ikke har sykkel...

-lin sa...

Eg burde vel visst at du visste sånt, Therese! Neglebandskyvedings! Så eig eg det også... Alt eg ikkje visste at eg trong før eg byrja i denne glansa bransjen, gett!

Kva ønsker du deg i premie? Eg hadde tenkt å behalda søtboka, augesverta og kanskje hudkremen sjølv, og gi parfymen i gåve, men utover det er det fritt val. Visst du ikkje heller vil ha noko anna?

Og du då, Ingling - ønske? Det kan jo henda det vankar ein andrepremie også, vettu...

Ingvild sa...

Tja, kanskje lipshine :)? Så forresten at jeg skrev flatmask i stedet for flatmark, huffoghuff -og jeg kaller meg (tidvis) korrekturleser? Jaja...

Anonym sa...

Juhu, jeg vant! Må innrømme at The First All-Body Deoderant hørtes usedvanlig spennende ut, men jeg trur likevel kanskje jeg ønsker meg litt Helena Rubinstein augesminke eller litt ansiktskrem eller glitternegellakk... :) Surprise me!