onsdag, desember 28, 2005

Alt eg eig og har!

Tilbake i Oslo, kjenner det er godt å pusta friare etter ganske så mange døgn i familiens vald. Dei er mange. Dei er høglydte. Og dei gir seg ikkje etter eitt kakestykke. For å seia det forsiktig.

Men det har vore eit bra mellomspel. Har gått lange turar på straen, prata med mor og far og bror og tanter og onklar og søskenbarn, ete god mat (masse fisk, hurra!), og fått enormt mange bra ting:

Sjå bare alt eg kunne stryka frå Ønskelista!

* Badeveske her eller her
* Bøkene på gler meg-lista: Et velsignet barn hos mor & far & bror(fødselsdag), og Fars hus hos Kjærasten (fødselsdag)
* Bøker generelt: Middelhavsmat og Sjømat hos Bror med Forlovede, og Jul i Skomakergata av Tante (til fødseldagen)
* CD
* Fin dagplanleggar for 2006, A5 hos Kjærasten
* Fred på jord: slit litt med denne...
* Jobb, type spanande, med start ca 1. april hos forlaget
* Kart over Nord-India hos Ingling (fødselsdag)
* Klem av mange!
* Krøllebalsam og Krøllmiddel til håret
* Lommekniv
* Muffinssteikeform hos Kjærasten
* Opplevingar: kinobillettar av Venninna til fødselsdagen
* Pengebelte: fra meg selv til meg selv, kjøpt i dag
* Reiser
* Ryggsekknett: ditto
* Silkelakenpose: låner av Kjærasten, så slepp eg kjøpa
* Snop: sjokolade av Venninna
* Snø
* Sol!: hurra!
* Symjebriller
* Tid
* Tynne ullsokkar førjulsgåve hos gode Kjærasten
* Våkmæn hos mor&far til jul/fødselsdag og for konsulentverksemd

Dessutan fekk eg:
* Nydeleg raud rose: av Kjærasten til fødselsdagen
* Rosa, fænsismænsi sportstruse: av Venninna, til fødselsdagen
* Neglestellesett i lita veske: av Venninna
* Sauseskei i sølv: av Mor, som ikkje klarer å dy seg når ho ser noko som blenker
* Kake-/lasagne-form, firkanta, med lok og bærehandtak, perfekt til f.eks bedehusbidrag: også av Mor, som hadde kjøpt inn eit digert lager ho gjerne ville bli kvitt
* Plastboksar med lok, pikniktype: ditto
* Jul i Skomakergata på DVD: av Tanta
* Ulltøflar med blomst: også av Tanta
* Serviettar med julemotiv: ditto
* Ullundertøy og -sokkar: hos Mamma'n til Kjærasten
* Vin (saman med Kjærasten) av Ingling

Ingen kommentarer: