mandag, juli 31, 2006

LørSøndagskveld, juhu!

Ups, eg gjorde det visst igjen, eg.

Dvs - eg klara meg gjennom både fredagen og lørdagen, godt hjulpen av jobbevakter og lesekrav og dødlinjer og slikt. Men på søndagen, altså i kveld - nettopp ferdig med to dryge vakter av den typen som varar til ni-ti-tida og et opp heile helga, med sin fulle skjerv irritasjonsmoment av ymse slag - klara eg ikkje halda meg lenger.

Eg havna visst på fylla igjen, gitt, akkurat som på torsdag, og forrige helg, og gonger eg ikkje har nemnt her.

Eg får skulda det på mine dårlege venner.

Heilt sant! Dei lokka meg! Endå eg stritta imot.

Uhm. Eller kanskje ikkje.

Dei har nemleg halv pris på alle drinkar etter klokka fem på Tea Lounge på søndagar! Juhu! Long Island, here I come! Takk for sist, Cosmopolitan, og hyggeleg å helsa på deg, Miami Ice Tea ("iste" med blå curacao i - tenk 80tal og danskebåt på ei gong!), og veldig kjekt at også du kunne stikka innom akkurat i kveld, kjære GT! Også fleire gonger, gitt! Hyggeleg, hyggeleg. Faktisk veldig.

Søndag er den nye lørdagen - du las det først her!

Og om sju og ein halv time overtek me det nye slottet vårt! Skål for det også!

I vatn denne gongen.

7 kommentarer:

Ingvild sa...

Oiiii, nå angrer jeg nesten på at jeg ikke ville ut i går. Halv pris på drinker, og så på Tea Lounge der drinker er så gode! Forelsket meg i mojitoen der for noen uker siden... Ahhh! Kan vi gå der en annen søndag, kan vi, kan vi?

Ingvild sa...

Og ja, skal for slottet! Gleder meg til å se!

Anonym sa...

Hurra for slott! Og for drinker som Miami Ice Tea - så klisjé at det faktisk blir kult igjen... fikk faktisk veldig lyst på en drink this very moment. Har jo fortsatt litt ferie! Jeg fortjener sørenmeg en drink. Skal hive en isbitpose i fryseren dette sekund.

Anonym sa...

hmmm....liker ikke all den alkoholen dere tuller i dere der borte i Oslo (litt bekymret og streng i stemmen)

-lin sa...

Hehe.
Du lever ikkje akkurat opp til sjøulkmytene no. Kva skjedde med piker, VIN og song?

Men viss det får deg til å sova betre om natta, kan eg forsikra deg om at eg faktisk ikkje har drukke sidan den gongen. Eitt glas vin til maten kanskje ei eller to gonger, men ikkje meir. Så slapp av!

For øvrig spørst det vel om du søv om natta uansett, når du kommenterer kvart over fire om natta... ;o)

Anonym sa...

Noen må jo jobbe litt om natten også for å holde Norge i gang!!! Mens andre kan leske strupen sin med fludium...jaja

Anonym sa...

piker, vin og sang er vel heller en myte som blir holdt i live av ikke helt oppdaterte journalister i akersgaten.....hehe

vi har ikke tid til vin og sang....kvinner derimot har man jo alltid tid til :-)

Ellers er jeg no glad for at denne helgen snart er over. første helgen ute pleier ikke å gå så veldig fort i grunn.

ønsker deg og dine en fin kveld