torsdag, juli 27, 2006

Kva då, "mid"dag?

Ojojoj, kva skjer?

Allerkjæraste Lysluggen forlet meg aleine i byen i ei lita veke, og vips:

Bevis #1, mandag: Kven sa at det ikkje er okei med brokkoli til frokost?

Bevis #2, tirsdag: Middag? Held det ikkje med to kuler is heller no liksom?

Bevis #3, onsdag: ny Superman på promokino, popcorn til middag. Gammal Supermann på tv, kald spaghetti med, uhm, jordbær til kvelds.

Bevis #4, torsdag: Fire øl, ein vin. Med kollegaer. Før middag. Og middagen? Uhm... tel fem ruter kokesjokolade? Og, uhm, havregryn med bringebærbiola?

Han kjem tilbake måndags morgon. Før dess er målet å eta minst tre skikkelege varme måltid. Grønsaker og ris og sånn.

Så får det heller bare våga seg at dei kjem før ni om morgonen, eller etter midnatt...

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Kald spaghetti med jordbær? Sammen? Hmm... Interessante "middags"-valg det der, men jeg forstår fortsatt ikke at du holder ut dagen på så lite mat!

Her i gården har det blitt varme, men enkle måltider.
Mandag: tacorester hos snill venninne. Tirsdag: Pasta di parma (ikke blitt noe bedre siden vi lagde det på SU-kontoret i gamle dager)
Onsdag: Spaghetti og kjøttsaus hos snille venner
Torsdag: Øhhhh, tør jeg si det? Grandis med tacosmak

Huff, i morgen må jeg lage noe sunt! Fisk!

-lin sa...

Eg et jo mat utanom!

I alle fall innimellom. I dag åt eg salat OG skive OG nektarin på jobb!

Såh!

Ingvild sa...

Hehe :) Beskyldte deg ikke for å ikke spise i det hele tatt da, tullejenten. Jeg, derimot, har ikke spist i det hele tatt på jobb i dag. Men det er en annen historie!