tirsdag, juli 18, 2006

Usjølvstendig?

Framleis travle dagar og (endå meir enn normalt) tomt hovud, så medan eg ventar på inspirasjonen, kan eg jo gleda folket med ein slik test, sist sett hos Ingling:

Your Love Profile

Propensity for Monogamy:
Your propensity for monogamy is medium. In general, you prefer to have only one love interest. But it's hard for you to stay devoted for too long! There's too much eye candy to keep you from wandering.

Experience Level:
Your experience level is high. You've loved, lost, and loved again. You have had a wide range of love experiences. And when the real thing comes along, you know it!

Dominance:
Your dominance is low. This doesn't mean you're a doormat, just balanced. You know a relationship is not about getting your way. And you love to give your sweetie a lot of freedom.

Cynicism:
Your cynicism is low. You are an eternal optimist when it comes to love and romance. No matter how many times you've been hurt - you're never bitter. You believe in one true love, your perfect soulmate. And if you haven't found true love yet, you know you will soon.

Independence:
Your independence is low. This doesn't mean you're dependent in relationships. It does mean that you don't have any problem sharing your life. In your opinion, the best part of being in love is being together.


Ja ja. Så veit me det. Usjølvstendig, naiv, og middels monogam, men likevel erfaren og rimeleg balansert når det gjeld kjærleik. Vel vel. Vil de ha ein litt meir utførleg versjon, er det nok kanskje betre å spørja Lyslugg...

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Det er tydeligvis ikke nok eye candy til å distrahere meg fra - ahem - ingen, jeg fikk nemlig beskjed om at jeg er veldig monogam. For alt det er verdt :-)Ellers er jeg erfaren, ikke kynisk og selvstendig. I følge denne dypt seriøse testen, altså.

PS Takk for lån av DVDer, så to episoder i går og er utrooolig fornøyd med ikke å være femten lenger!

-lin sa...

Det der med middels monogam er hovudgrunnen til at eg ikkje syns denne testen traff så veldig godt. Sikker fordi eg ikkje kryssa ja på spørsmål om det absolutt utan unntak ville vera slutt om partner var utro. Eg har store problem med å vera hyperkategorisk uansett kva det gjeld, så eg svara nei. Skulle det skje, måtte me jo uansett ha prata saman om det(?) Men at eit slikt svar gjer meg meir eller mindre monogam? - Vel...

Ingvild sa...

Det var litt pussig, ja! Jeg var nok kategorisk på det spørsmålet jfr. tidligere erfaring, men klart - alt må snakkes om og vurderes ut i fra sammenhengen. Jommen godt vi ikke lar oss styre av amerikanske nettester :-)