mandag, oktober 17, 2005

Ja (og nei) til Helen!

Hah! Kva var det eg sa? At Helen Bjørnøy kunne få ein ministerpost, kanskje? Ja, det var det visst!

Stas det, for dama er både tøff og smart. Likevel har eg to innvendingar:
* Kvifor -å kvifor!- er SV så dumme at dei tek miljøposten når regjeringa som heilskap kjem til å opna for oljeboring i nord? Kva ettermæle gir det for fagre programløfte?

Og:
* kvifor måtte det skje akkurat no, når eg allereie for fleire veker sidan intervjua Helen i kraft av hennar stilling som generalsekretær i Kirkens Bymisjon, i ei sak som først skal på trykk andre søndag i advent? Urgh! Eg gidd ikkje laga eit nytt adventsintervju no!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ser store muligheter for å fortsatt bruke adventsintervjuet, du trenger bare ringe Helen med noen oppfølgingsspørsmål. For eksempel:
* Miljøvennlig julepapir, hvor finner en det? Produseres det?
* Er det riktig å hugge ned store skogsområder (kanskje satt litt på spissen) for at folk skal ha et hedensk tre i stua i noen uke før jul?
* Er hun, som miljøvernminister opptatt av å ta vare på dyra i miljøet vårt, småfuglene, for eksempel? Har hun fuglenek? Fuglestrømper? Etterfyller hun jevnlig fuglemateren med solsikkefrø?
* Hva mener hun som miljøvernminister er den mest miljøvennlige måten å kvitte seg med julepapir, juleband og juletrær på? Har hun noen nye og revolusjonerende tanker i den retning, kanskje?
Sånn - et par-tre oppfølgingsspørsmål, og intervjuet er godt som gull! :)

th-

-lin sa...

Thihi!

Prata med sjefen min, og ho meinte at me kunne bruka det "med nokre små endringar" - som ho skulle ta seg av personleg. Reknar dermed med at Helen er i trygge hender, dvs at intervjuet til slutt blir sjåande like tannlaust og inkjeseiande ut som alt det andre dei ønsker seg i det der bladet. Med min byline på, hurra.

For øvrig hadde det utvilsomt vore interessant om det plutseleg kom ei rekkje julegåveinnpakkingspapirspørsmål midt i eit intervju som handlar om HÅP, og som tek utgangspunkt i Inger Hagerup sitt dikt om adventslysa
("nå tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede")... ;o)

At ikkje du blei journalist, Therese - du hadde passa mykje betre til det enn eg gjer!