mandag, oktober 17, 2005

Det var tid jeg gikk omkring og sultet i Kristiania...

Magen knyter seg og piiip sørgeleg, hjernen sender stadig fleire meldingar av typen "så klart det er ein lur ide å surfa rundt på internett på søk etter informasjon om Junior Mints (nam!) framfor å skriva ferdig den samvitsknugande saka om Halvdan Sivertsen som du jo allereie har halde på med ca tre evigheter", og augene har for lengst gjennomsøkt lokalet over ting som kan etast, for svarte!

I det stadig veksande lageret over vekebladstæsj fann dei:
* gratisprøve på Confecta suppe med "bare 38 kcal!" per kopp, som "anbefales ved slanking" av sjølvaste Grete Roede. Iblanda p-lunka vatn frå kaffi- og teautomaten vart pulveret til noko lysegulbrunt, kjempesalt, oppvaskvatnliknande som eg les på posen skal vera "deilig kyllingsuppe". Ikkje verst - mykje salt for bare 38 kaloriar!
* to halvsmadra Dietorelle-karamellar med "jordbær"(kremt)smak. "Kos deg helt uten dårlig samvittighet!". Imponerande mykje syntetsmak per omtrent ikkjeeksisterande kalori!
* to Ido-Form (er ikkje det diarémedisin?) tyggetablettar med melkesyrebakteriar og "fruktsmak" som "styrker magen hver dag", men som dessverre ikkje gjer han noko meir mett.

Så no gir eg opp og går heim. Skal kasta meg over den første feittdryppande, kaloridampande godbiten eg finn, og nyyyta kvar bit!

Ingen kommentarer: