torsdag, oktober 13, 2005

Sprø argument

Las nettopp Dooce sine ramblings om rice crispies treats, og kan føra nok eit element opp på lista over Gode Grunnar til å Flytta Tilbake til U S A.

Ååååh, av og til kjenner eg det på meg, skikkeleg langt inni magen. Why did I ever leave home, sweet home?

Eg meiner: Ruby Restaurant's all-in-a-bowl meals, Trader Joe's, den lille kinoen som eg aldri fann ut kva heitte men som låg på hjørnet av the Ave og 45th med femten mismatched seats og gratis påfyll på brusen, Gasworks park, U-dub, Oreos, double tall skim soy mocha lattes som eg ikkje eigong likar men som passar skikkeleg godt inn, pho hos pho brothers, Uwijama super marked, døgnopne Barnes&Nobles, søte indymedia-geeks, organic everything and anything, street parking on football Sundays, segling i Puget Sound, lyden av regn mot enkeltglasvinduet, rødmåla golv, steak midt på natta hos Denny's, IHOP, fiskekast, dark chocolate pudding, Ben&Jerry's ice cream, the list goes on and on and on and on...

Det må vera noko med hausten. Alt dette gul-røde, våte, gråe...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rart med det, selv om jeg bare var i Seattle i, tja, var det 14 dager at the very most, så husker jeg også Uwijama super marked (fantastisk sted), Oreos (de fins på Maxi mat! Men det ække helt det samme), døgnåpne Barnes&Nobles (vi har for få døgnåpne butikker i dette landet), rødmala golv, mat midt på natta hos Denny's, Ben&Jerry's ice cream (jatakk, nårsomhelst), og det deilige stedet hvor de hadde iskrem iblanda det du ville ha, samt de lange, rette gatene som bølget seg bortover, Starbucks på annenhvert hjørne, sånne kule avisgreier der du legger på en penge og kjøper en avis og diverse andre småting veldig, veldig godt. Nevnte jeg Jelly Beans? Og Hallmark-butikker? Og bruktcd-sjappene? Og grenseovergangen til Candada, da vi måtte få stempel i passet? Sukk. Jeg vil dog ikke flytte dit, men jeg tar gjerne en ferie ditover en dag, jatakk.

-lin sa...

Er veldig glad du kom og besøkte meg, Therese. Så har eg i alle fall ein person i det andre livet mitt som har sett noko av alt det eg driv og masar om!

For øvrig heiter isblandebutikken - passande nok - Mix, og Oreos kor som helst elles i verda er definitivt ikkje det same. Dei har dei på Deli de Luca også, f.eks, men ikkje så mange variantar, som halloweenoreos (med oransje krem), juleoreos (med knallrød og -grøn krem), barbieoreos(!) (med rosa krem, så klart), og alle dei andre, extra-dunkable varieties'ane. Den med sparkles i sjølve kjeksen som først blir aktiverte når du dyppar han i mjølk, for å nemna ein.

Eg huskar minst tre dagar i seattlelivet mitt kor heile dietten bestod av kor mange oreos eg ville til alle måltida, saman med iskald skummamelk. Jummi!

-lin sa...

Og - krona på verket - double stuf oreos, med maaaasse fyll!