søndag, oktober 23, 2005

Framleis stukken

Kom frå hytta for ti minutt sidan, har vore ei strålande helg.

Vinteren kom! Med ti centimeter snø, minusgrader og idyll idyll idyll. Elgsteik og rødvin og eplekake og gode venner og jupp, absolutt vellukka. Medan dei andre løysa sudoku og las og småprata, jobba eg meg gjennom seksti sider spes.ped, så no kan eg alt om det også.

Ukraina neste! Dreg i otta i morgon, blir vekke til seint på fredag. Gler meg - kan eg la vera når dei har ein velkomstplakat som denne?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Til bruk på reisen.. kommer kanskje litt sent, men er godt ment! God tuuuuur! :D

1. Добрий день Good day!
2. Як справи? How do you do?
3. Як ваше им'я What is your name?
4. Мене зовуть Алекс. My name is Alex
5. Скільки вам років? How old are you?
6. Мені двадцать років. I'm twenty years old.
7. Звідкіля ви? Where are you from?
8. Я з Німеччини. I'm from Germany.
9. Я іноземець. I'm a foreigner.
10. Що це? What's this?
11. Скількі це коштує? How much cost this?
12. Я вас кохаю. I love you.
13. Дуже дякую. Thank you very much!
14. Я шукаю пана Коваленко. I'm looking for Mr. Kovalenko.
15. Я погано розмовляю українською. I speak Ukrainian very bad.
16. Де знаходиться музей? - Where's a museum?
17. Мені потрібен квіток до Гамбургу. I need a ticket to the Hamburg.
18. Я маю кредитну картку. I've a credit card.
19. Мені потрібена кімната. I need a room.
20. Мені потрібен лікарь. I need a doctor.

-lin sa...

For det første: Eg er jammen glad eg no kan seia at "eg heiter Alex og kjem frå Tyskland, kor er museumet, eg har kredittkort" på ukrainsk! Det er vel ikkje noko som heiter "litt seint" når det gjeld kunnskap, vel! (Ei heller for blogkommentarar, som du ser)

For det andre: Neste gongen eg ikkje forstår dei ukrainske plakatane, kan eg vel eigentleg bare venda meg til deg med det same, Therese. Koss skulle vel eg kunna vita at det var vinnarane av sjølvaste Grand Prix eg hadde snofla over i bildejakta mi? Ukrainske Bobbysocks, Nena og Jonny Logan all rolled into one?

Takk. Eg bøyer meg i støvet over all din kunnskap!