tirsdag, oktober 18, 2005

Sheherazade (re)visited:

Dette er meg om ca sju veker!

Har nemleg lokka med meg L på eit aldri så lite eventyr, komplett med kamelar og snabelsko og flygande teppe av alle slag. Sånn skjedde det*:

Eg: Skal me ikkje reisa på ein tur i desember, når eg blir arbeidslaus og har så mykje fritid som bare det?
Han (djupt inni Harry Potters eventyr): Hmm...
Eg: Det hadde jo vore kjekt, ikkje sant?
Han (framleis i Harry-verda): Hm-m
Eg: Eg kan godt ta på meg å finna ut litt om alternativa, viss du vil?
Han (kikkar opp): Huh?
Eg: Den turen me skal på - eg kan godt finna ut litt meir om alternativa!
Han: Tur? Når da?
Eg: Kjem an på kva som passar best for deg. 3-10. eller 10-17. desember?
Han (usikker no): Eh... den første, tror jeg. Hvordan det?
Eg: OK!

[Ein dag* seinare]:
Eg: Me skal til Tunisia!
Han (med nasen i Økonomisten): Hnn?
Eg: Til Sousse! Me skal bu på Kaiser hotel - tenk det, eit ekte keisarhotell!

[L kikkar opp frå bladet. Lenge]
Han: Du er veldig søt når du smiler så mye.

---
Så Tunisia it is!
3-10. desember, noko som gir meg eit par dagar å tenka over min nye, arbeidslause situasjon i forkant, og han den første veka i advent til å finna ut at eg har lokka han med meg på tur no igjen.

--
* Jo visst var det sånn det skjedde! Eg kan i alle fall ikkje huska noko anna, og eg var der.

Ingen kommentarer: