mandag, oktober 10, 2005

Mandag. Igjen

Hu hei kor det går, og vips, så var det kvardag igjen... Sukk...

Blei ei noko amputert helg, dette. Torsdag ettermiddag fann eg nemleg ut at eg måtte stunta ei sak i gode gamle Rogaland, etter at avtalen eg trudde eg hadde her på Austlandet, dessverre fall i fisk (rart uttrykk, det der, å "falla i fisk"! Kva type fisk då? lurar eg. Og kvifor akkurat fisk?)

Avreise til Sola fredag etter jobb, full innsats på lørdagen, og retur akkurat tidsnok til å få med meg venner og vin på Internasjonalen same kveld. Komle hos mor fekk eg også, og politiske samtalar med far, så eg skal no ikkje klaga.

Gårsdagen sto i fluefjerningas teikn. Dei kom med ei krydderplante frå søndagstur til Blaafarveverket på Modum (fint! Reis og sjå!), og nekta å reisa igjen sjølv etter at urtene hadde flytta ut på balkongen. Fysjom! Veldig veldig ekkelt! Men i morges, etter ein heil gårsdag med skurefille og sterkt salmiakkvatn, og ei iskald natt med alle vindu på vid vegg og omnane skrudd av, såg eg faktisk ikkje ei einaste flue.

Bank i bordet!

Hm. Hadde eg tenkt å skriva om meir interessante ting, men no er tida ute. Kanskje like greitt – det skjer ikkje dei heilt store tinga uansett.

Ingen kommentarer: