torsdag, oktober 06, 2005

Sjølvmelding

Bomullshovud og nakkekink, verkefingrar og lite flink – lille meg i dagens nøtteskal. Var på jobben til over elleve – altså 23 – i går, og det er ikkje bra. Ikkje bra. Ikkje bra. Det må nemnast at den tida også inkluderer sikkert ein times chat med T og to timar på telefonen med D, men likevel. Ikkje bra.

Nok syt. Eg har meg sjølv å takka, surrehovudet.

Og elles?

Eg er blitt utfordra på ei av dei mange listene som virrar rundt i bloggeverda. Hm. Har litt ambivalent forhold til slikt, kjenner eg, men sidan eg først og fremst er ein lydig person, får eg vel spissa fingrane og oppgi alt. Eller, litt i alle fall:

For ti år siden:
Oktober 1995… gjekk eg siste året på vidaregåande (oj! ti år!), trålte etter den der idiotiske 6-aren i alle faga, og låg elles stort sett i bassenget og plaska.

For fem år siden:
Oktober 2000… gjennomlevde eg omvendt kultursjokk i Volda, med vorspiel og flatfylle og klikkdanning og alle dei andre tinga eg trudde folk la av seg på ungdomsskulen, om ikkje før. Sakna Seattle og alle dei gode folka, hadde framleis ikkje oppdaga at eg kom til å overleva Volda òg.

For ett år siden:
Oktober 2004… hadde L nett funne ut at han kom til å bli kasta ut av Claus, og at han derfor(?) ville flytta saman med meg. Det gjekk med ei helg på visningar, og ei helg på loppis og flytting – og så var me der!

Fem lekkerier:
* SOL!
* Varm hud.
* Venner.
* Sjokolade.
* Jordbær.
(Fem er for få!)

Fem sanger jeg kan teksten til:
Notorisk dårleg på tekstar, men dei fleste på Alanis Morrisettes Jagged Little Pill kan eg, pluss mange med U2 (”One” kan vel alle?), ”Losing my Religion” med REM, og mykje med Lillebjørn Nilsen og andre norske trubadurar.

Fem ting jeg vil gjøre med 100 millioner kroner:
* Pusta djupt inn. Og ut. Gjenteke heilt til eg fekk att fatninga.
Så ville eg:
* Kjøpt leilighet i Tigerstaden.
* Teke eit friår, minst, for å reisa jorda rundt - minst.
* Gitt meir til dei organisasjonane som eg allereie gir pengar.
* … og til venner og familie.
* Plassert resten ein eller annan plass, godt hjulpen av dei som kan slikt.
(Men uff – for ei straff å styra over så mykje pengar! Èin million, derimot...)

Fem steder jeg vil stikke av til:
INDIA!
Mahgreb.
Resten av Afrika (jo visst er Afrika ”ein stad”!)
Aust-Europeiske storbyar.
Og Seattle – alltid Seattle.

Fem ting jeg aldri vil iføre meg:
* Spisse støvlettar med høge hælar (jada, eg veit dei er på moten, men det DRIT EG I!)
* Gusjegule kva-som-helst (”neidå, eg har ikkje gulsott, eg er bare litt, eh, friskt kledd”).
* Skinnikkers til turbruk (tenk Vindern/Kalfaret/Egenes-uniform).
* Pelsvest, sjølv om det visstnok er det ”hotteste av det hotte” for tida.
* Elektrisk blå maskara – eg har problem nok med den vanlege svartbrune dei to gongene i året eg brukar slikt.

Fem yndlingsTV-programmer:
Sidan eg så godt som aldri ser tv, har eg velgt kandidatar som har gjort inntrykk - frå heile tv-historia mi, men mest frå barne- og ungdommen:
* Dawson’s Creek (gløym alt du veit om Katie Holmes sitt ekle ekle forhold til gamlingen Tom Cruise med ”galskap” og graviditet og fysj og æsj – i Dawson's Creek er alt så søtt og tekkeleg som det bare er i USA)
* Det var en gang et menneske
* Shagma, reisen til jordens indre
* Brødrene Løvehjerte
* Reklamen (jepp, det er faktisk sant! Lengda passar perfekt for min sviktande tv-kondis)

Fem største fornøyelser:
* Henga ute når det er SOL! (ups, der var ho igjen!)
* Tette klemmar
* Varme samtalar
* Lått
*Reiser – nære og fjerne

Yndlingsleketøy:
* Internett generelt
* Messenger spesielt

Sender utfordringen videre til:
Dei som har lyst, viss det er nokon som har det. Viss ikkje, er det greit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Angående skinnvest: Den eneste som KLER skinnvest er Sivert Høyem. For en mann! For en stemme! for en fantastisk høyde! For en karisma! På alle andre ser skinnvest ut som om de er på vei til bygdefest (ikke at det er noe galt i det!) og bør helst kombineres med tresko & hvite sokker. På Sivert er derimot skinnvest helt ok. Det meste med ham er helt ok, egentlig. :)

Skal fylle ut den greia der og sende deg på mail, forresten...

th- (nesegrus fan av Sivert? Kanskje litt)

-lin sa...

Pass deg så du ikkje får sand, altså grus, i nasen, th!

Kven som eigentleg kler skinnvest (viss dei fins), skal eg ikkje våga meg inn på. Her snakkar me uansett pelsvest - sånne lodne, tjukke, pjuskete greier eg har sett på fleire bilder i dameblada, og - faktisk - i levande live på opptil fleire av BI-bertene.

Grøss!

Eg gjentek: GRØSS!