søndag, september 18, 2005

Tantete helg

Eg vender tilbake til forrige tema:

Eg trur nemleg eg har funne i alle fall ein grunn til at andre folk har meir interessant liv enn meg: Dei får sikkert ikkje helgebesøk av tantene sine!

Har vore ei roleg helg, mao. Tante kom torsdag og drog for nokre timar sidan. Me har:
* ete masse mat, både inne (chili con carne og indisk kikertgryte) og ute (grøn karri på Rice Bowl, litt-av-alt-på-menyen-kombi på Akropolis i Torggata, og Bit-calzone med indisk linsefyll i varme, gyldne sola på universitetstrappa)
* sett Giganten om Erik Bye på kino (veldig veldig bra - gå og sjå!!)
* vore i frosken på Tullinløkka og nesten kjøpt knallgrøn t-skjorte med "Kyss kyss" eller "Smask" på. Men eg har jo funne prinsen, så eg trong ikkje kyssa han (frosken altså), og Tante feiga ut i siste liten, så det blei ikkje så mykje smasking på oss.
* "shoppa", som i praksis betydde at ho gav meg eit par nydelege blå strikkevottar, og at eg kjøpte meg strømpebukser til skjørtebruk (haust! brrrr!) og ei altfor dyr, men kjempefin brun skinnveske som eg allereie gler meg til å bruka.

Og det var det! Er det rart eg ikkje får lese djupe bøker eg kunne skrive smarte analysar av, når det sit ei pratesjuk dame på 53 år i sofaen min?

Ingen kommentarer: