fredag, september 30, 2005

46% dame

Advanced Global Personality Test Results
Extraversion |||||||||||||| 56%
Stability |||||||||||||| 60%
Orderliness |||||||||||| 50%
Accommodation |||||||||||||| 56%
Interdependence |||||| 30%
Intellectual |||||||||||||||| 63%
Mystical |||||| 30%
Artistic |||||| 23%
Religious || 10%
Hedonism |||||||||||| 50%
Materialism |||||| 23%
Narcissism |||||||||||| 50%
Adventurousness |||||||||||| 43%
Work ethic |||| 16%
Self absorbed |||||||||||| 43%
Conflict seeking |||||| 30%
Need to dominate |||||| 30%
Romantic |||||||||||||||| 63%
Avoidant || 10%
Anti-authority |||||||||||| 43%
Wealth |||||||||| 36%
Dependency |||||||||| 36%
Change averse |||| 16%
Cautiousness |||||||||||| 43%
Individuality |||||| 30%
Sexuality |||||||||||||||| 70%
Peter pan complex |||||||||| 36%
Physical security |||||||||||||||||||| 90%
Physical Fitness |||||||||||||||||||| 84%
Histrionic |||||| 30%
Paranoia |||||||||||| 50%
Vanity |||||| 30%
Hypersensitivity |||||||||||||| 56%
Female cliche |||||||||||| 43%
Take Free Advanced Global Personality Test
personality tests by similarminds.com

Eg har altså teke nok ein test. Tre ting slår meg:

* eg har skikkeleg dårleg arbeidsmoral (16%). Dvs - noka stor bombe er det jo ikkje, men det var då voldsomt! 45 timar sist veke og langt over 40 denne, og så er moralen så dårleg..? Kva då med dei som verkeleg mistrivst?

* eg får forbløffande låg skår på sjølvopptatthet (43%), i alle fall sett i samanheng med at eg a) tek testar som denne og b) postar resultata på nettet.

Og - aller mest tankevekkande:
* eg er 46% dameklisje, som altså uses their looks to get what they want, more into shopping than hiking, likes to wear tight fitting clothing, likes to wear makeup, believes looking good is more important than comfort, experiences the feeling of envy frequently, emotional, does not like to dress plainly, cares about how they look to others, physically weak, likes to dress provocatively, takes notice of people's teeth, keeps up an appearance, likely to have kept a journal, believes they get what they want because of how they look, prefers the tv show Friends to Seinfeld, feels best when others find them physically attractive, seductive, prefers attractive design over good engineering, fears being unwanted or unworthy of love, swayed by emotions Sidan eg likar fotturar betre enn butikkar, aldri brukar sminke, kler meg etter innfallsmetoden og generelt sett dassar rundt blant alle dei pene bertene på Frogner og t-banen til jobb/BI, så lurar eg litt på koss eg trass alt fekk såpass høg skår på akkurat dette punktet?

'Cause I'm a LADY, treat me like a Lady!

2 kommentarer:

-lin sa...

Ein ting til: burde eg vera litt lei meg for at eg er bare 23% kunstnarisk, når kunstnarar som kjent er drawn to artistic and cutting edge industries, drawn to careers where creativity is a solitary pursuit, more abstract than concrete, original, appreciates beauty, ideal love seeking, intense, imaginative, introspective, likes indie rock music, prone to an interest in acting, likes art house movies, self expressive, likes to look wierd, pulled to the symbolic and mysterious, likes to perform, prone to keeping a journal, attracted to the counter culture, interested in journalism, odd, trend setter, different, lives an experimental life, prefers shopping at organic markets, attracted to wierdness, more likely to be vegetarian, dislikes the ordinary and non dramatic, feels both special and defective?

Med tanke på yrket eg har valt og min Store Kjærleik til torghandel, er vel kanskje svaret ja...

Anonym sa...

Løyen side du har frøken. Jeg ønsker meg en slik side til jul!! Men no må jeg passe på kaken min....første gang det lukter nybakt i denne leiligheten