mandag, september 12, 2005

Skumle tider

"DØDT LØP" står det med STORE bokstavar over heile VG- og Dagbla og alle dei andre avisene. Uff. "Dødt" er kanskje ordet. Hjernedødt. Folk må då fatta og begripa at ei stemme til Venstre er ei stemme til Høgre, som igjen er frikort til Hagen?!? Stemmer direkte til Krf og Høgre orkar eg ikkje eigong forhalda meg til, for ikkje å snakka om ho der skumle skumle Siv-dama. Ho sto og brøla på Karl Johan her om dagen, lata som at Ida på 3 fekk lov å "velga" mellom private og offentlege barnehagar i fleng, medan stakkar Ida på 83 - ho som bygde landet - ikkje hadde den "valfridomen", stakkar. Dama er anten veldig dum eller veldig ond, eller begge deler. Eg veit ikkje kva som er verst.

Og Kystpartiet pluss kanskje RV i vippeposisjon? Herre jemini - dyrehagen neste!

Kjenner meg så spent som eg aldri før har vore for eit val, har bange aningar langt nede tolvfingertarmen. Måtte eg ta så feil som eg aldri før har tatt!

Heia Kristin, heia Kristin, HEIA KRISTIN!
(Sjølv om ho behandla meg skikkeleg uproft sist eg intervjua henne, og basert på akkurat den opplevinga heller ville stemt på Åslaug, og sjølv om han der ekle Djupedal godt kan slutta i politikken, og Hallgeir ikkje er så mykje betre. Til og med på trass av den der breiband-til-distrikta-"næringspolitikken" sin! Kvifor kan ikkje folk bare ta til fornuften?!?!?!)

Eg har fått rød, fin, kanskje litt lita sv-t-skjorte av L i bytte mot den grøne litt for store eg gav han, og skal på valvake på Rockefeller i kveld. Det må, må, MÅ bli ein positiv fest!!!

Ingen kommentarer: