torsdag, september 22, 2005

Intrapersonal(?)

Eg har teke ein test. Her er resultatet:

You scored as Intrapersonal. You prefer your own inner world, you like to be alone, and you are aware of your own strengths, weaknesses, and feelings. You learn best by engaging in independent study projects rather than working on group projects. People like you include entrepreneurs, philosophers and psychologists.


The Rogers Indicator of Multiple Intelligences
created with QuizFarm.com

Verbal/Linguistic

100%

Intrapersonal

100%

Interpersonal

71%

Bodily/Kinesthetic

71%

Visual/Spatial

61%

Musical/Rhythmic

54%

Logical/Mathematical

36%

The Rogers Indicator of Multiple Intelligences
created with QuizFarm.com

Hm... Er dette eigentleg ein fin måte å fortella meg at eg er ein inneslutta raring som ingen vil leika med? Det er kanskje noko eg bør ta til etterretning? Eller er det bare eg som ikkje heilt forstår kva "intrapersonal" betyr?

Sånn sett ironisk å skåra hundre prosent(!) på verbal, når eg ikkje eigong forstår kva hovudkategorien min betyr. Kanskje språkskåren bare skal sjåast i samband med den ikkje fullt så (eh…) velutvikla mattesansen? Anten det, eller så har eg bare god sjølvtillit på sånne språkgreier, og gir meg sjølv full skår okkesom. "Språk? Oh yes, det kan eg"!

Elles skulle eg ønska at musikken var høgare, men innser at eg nok aldri kjem til å bli nokon virituos på den fronten. Ikkje den heller, altså. Sukk!

Venner! Prøv å ta testen sjølv, og post til meg koss det gjekk!

Ingen kommentarer: