lørdag, januar 14, 2006

Og vips - så for ho

Eg er ferdig med å kollapsa (over 9 timars søvn i natt!), har pakka sekken (det blei faktisk ikkje mykje!), og kjøpt ein fænsismænsi lommekniv (med sag!). Har hatt ein roleg dag, og snart skal allerbestaste kjærasten og eg ut og eta sushi (jum jum!). Forlagsverda og oslovinteren får klara seg sjølv så lenge, for no dreg eg faktisk.

Wow. Eg dreg. Sære greier... Burde eg ikkje kjent det ein eller annan stad? Følt det på meg, liksom, at eg endeleg - endeleg - gjer det kjekke i staden for det lure? At eg skal ut i den Store Vide Verda heeeilt aleine? Tydelegvis ikkje. Hm. Det kan mao fort bli ein vane, denne ufornuften...

Ønsk meg lukke til!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Hurra for ufornuften!!! Og god tur! Gikk dårlig med ryggsekklommen, men du vet aldri - plutselig dukker jeg opp :-)

Anonym sa...

Jeg er dypt imponert over arbeidskapasiteten.... Og ønsker selvsagt GOOOD tur! Så lenge du ikke dreper eller antaster kuer, kommer sikkert India til å bli utrulig bra. Og etterpå kan du synge med meg og Alanis: Thank you India... :) Hver gang jeg tenker på at du skal til India hører jeg nemlig den sangen i huet. Kommer til å savne daglige oppdateringer mens du er borte!

NB sa...

lukke til!