fredag, januar 06, 2006

Lynvingen rapporterer

Med gode råd i bakhovudet har eg gripe tyren ved horna og starta arbeidet med min første sånn derre lynpresentasjon. Lekkert skal bli!

Det eg har funne ut så langt:

  • eitt til to minutt er kort tid

  • veldig kort!

  • i alle fall i forhold til kor lang tid det tek å laga kvart sekund...

  • det kan henda eg har noko å bidra med likevel når utgangspunktet er setningar av typen "Ettersom digital kompetanse introduseres som grunnleggende ferdighet i alle fag, har forlaget utviklet fagnettsteder som supplement til samtlige reformverk". Uhm... hæh?

  • dei elskar meg same kor dum eg er. Var innom ein av dei andre forlagsmennene i anna ærend i dag, og ryktet om gårsdagens møte hadde allereie spreidd seg til han: "Sjefen min sa du gjorde en utrolig solid figur - hun var sååå glad for at du hadde tatt på deg jobben!" Ser man det, ser man det...

    Andre oppturar:
  • Jan i forsinka julegåve!

  • Koseleg mail frå kievmedreisar og intervjuobjekt om at saka no har stått og at ho - og dagblajournalistbror hennar - var nøgde med alt. "Kjempefin artikkel. Kjempefornøyd!".

  • Kjekk mail generelt, frå Finland, Nederland, USA, Tyskland og Palestina - i tillegg til gode gamle Norge

  • Utsikter til Markatur på lørdag søndag, pingvinar i løpet av helga (lørdag), middagsbesøk heime på tirsdag onsdag og ute på onsdag torsdag, og generelle godvibbar i lufta.


  • Love is all around me - and so the feeling grows.

    Og no skal eg gå og legga meg.

    4 kommentarer:

    Ingvild sa...

    Der ser du! Klart du får til dette, klart du har noe å bidra med og selvsagt gjør du en solid figur! Ta det til deg, hvert eneste kompliment. Og du, sov litt i helgen da.... 03.35 - hjelpe meg... Godt du skal ut i verden snart :-)

    Og forresten, heia kjærlighet og vennskap og gode vibrasjoner!

    Anonym sa...

    Jeg er fortsatt ekstatisk over førsteprisen i førjulskonkurransen ... Bare jeg får rydda i kjøkkenet i dag, skal de fine sjokoladene få komme til sin rett i ei korv med noen clementiner ved siden av - og øyeskyggen skal få stasplass i badeskapet bare jeg får vaska der... ! Snille -lin, takketakk! :D

    -lin sa...

    Versågod. Den største gleda ein kan ha, osv. ;o) Tippar du får større glede av tinga - i alle fall pyntesakene - enn meg uansett. For meg betyr sånne dyre fænsi maleskrin bare dårleg samvit.

    Og 03.35 er bare byrjinga. Då eg endeleg kom meg til sengs, var eg så gira at eg ikkje sovna før nesten 5... Ikkje bra. Ikkje eigong sjølv om eg drøyde dorminga til halv ni-ni-tida

    Blir tidlegare i kveld - lovar!

    Ingvild sa...

    Du kan få legge deg seint så lenge det ikke er fordi du jobber ;-)

    Jeg har testet antirynkekremen! Må ta neglelakken snart, for det rakk jeg ikke til nyttår... Moro med trøstepremie også!