tirsdag, januar 03, 2006

Kjole og kvitt

Gler meg massemasse til førpremieren til denne filmen på kino! (Gimle 6.-12. januar - nokon som blir med?) Pingvinar er og blir dei kulaste fuglane. Eller hur, Therese?

For øvrig, i tillegg til å sjå pingvinfilmen, er planen for 2006 som følger:


Eg skal:
* jobba mindre
* lesa gode bøker
* høyra fin musikk, heime, på poden og på konsert
* laga og eta god mat
* oppdaga endå fleire fine kafear i Oslo
* drikka meir vin midt i veka
* øva meg på å sjå meir tv
* reisa på tur, hurra! I første omgang India, så klart, sidan blir det vel hytta og kven veit - kanskje andre stader i sommar og haust? Har lyst på Stockholm med Kjærasten, og segltur rundtomkring med microsoftaren. Blant anna.
* ha det kjekt i Vinterlandet før eg dreg
* - og etter!

Eg skal ikkje:
* trena meir og eta mindre, for det skjer ikkje så allikevel
* automatisk prioritera overtid framfor tullogtøys med venner
* ha dårleg samvit fordi eg ikkje gidd lesa alle delane av alle aftenpoften
* - eller fordi eg ikkje er så intellektuell

Meir av det same, mao. Og det i seg sjølv er vel eit bra teikn på at eg har det rett så bra allereie? For det har eg! Veldig, veldig bra, veldig veldig glad i livet mitt for tida. Faktisk. Jøss. Heldige jenta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg trur jeg fører opp ett punkt til: jeg skal ikke ha dårlig samvittighet om jeg ikke leser alle artiklene i Morgenbladet.... :)