mandag, januar 16, 2006

It's a small world after all

Eg er framme, og sjaa kor eg er hamna! Tada! Benaulim i Goa, skal bu i lita straahytte like ved stranda, idyll idyll idyll.

Forsteinntrykket er derimot litt uventa. For Goa minner meg mest av alt om Vest-Afrika! Naerare bestemt Ghana. Eg blei henta paa flyplassen av eit taksisjaaforpar (han stod og venta med namnet mitt paa ein lapp, ho(!) koyrte), og me var ikkje foer komne ut av parkeringsplassen foer jesusmusikken i kalypsotakt stroyma ut av hogtalarane:

"Oaah, Jesus you're my friend and redeeeeemer, cha cha cha. Oh, Jesus I'm so glad I'm a beliiiiiever, cha cha cha. Oh, Jesus you're my friend, cha cha, until the very end, cha cha!", osv osv - akkurat som i Accra!

Kombinert med klimaet, den rode jorda, folk som balanserer uhorvelege mengder ting paa hovudet, og butikkfasadar med allverdas fargesprakande slagord maala rett paa muren, gjekk tankane mine altsa til eit anna kontinent. Stranda liknar ogsa, med fiskebaatar og garntrekking og damer som samlar opp fisken, pluss palmer og faa kvitingar. Dessutan har eg allereie koyrt forbi baade "Jesus Amen Bus" og "God Is With You Fish and Groceries"!

Saa det stemmer nok at Goa er India for nybyrjarar. Men det er greitt det. Planen er jo aa bygga opp indiakondisen gradvis. Det blir tidsnok hektisk, trur eg.

Lunsj neste. Sidan eg allereie har gloymt meg og gjort tre feil (ferdigskrella frukt og skaldyr paa flyet -ups!, og tannpuss i vanleg springvatn -oj!), hadde eg tenkt aa liksaagodt ta han heilt ut, og eta fisk og/el skaldyr til lunsj og/el middag. Saapass maa no magen min faa til aa oeva seg paa!

PS: Forresten saa er tidsforskjellen mellom Norge og India +4,5timar (06.00 i Norge er 10.30 her), saa om de trudde at eg var oppe grisetidleg for aa skriva, tek de feil. Eller, det kjennes paa ein maate litt saann sidan eg reiste heile natta utan sovn, men det er i alle fall ikkje natt i India lenger!

1 kommentar:

Ingvild sa...

Oi! Jeg var bare innom sånn mer av gammel vane og forventet ikke egentlig oppdatering så fort. Men så var det - lykke! Goa høres herlig ut... Her er det -2 og mørkt... Nyyyyyt og kos deg, og ikke vær alt for forsiktig med maten - jeg har hatt parasitter, og det er ikke såå ille ;-) Fortell mer når du kan, tante reisende Mac!!!