onsdag, mai 10, 2006

Eg, ein shoppingsinke

Tenkte det var på tide å svara på eitt av desse mema som sirkulerer omkring på dette nettet. Bare så synd eg valte feil mem. Dess lenger ned i spørsmålslista eg kom, dess tydelegare blei det nemlig at eg må vera ein av landets dårlegaste handledamer. Eg meiner - favorittmøbelmerke?!?!

Men her er i alle fall svara:

Tjener du bra?
Akkurat no, ja. Konsulentstatus i forlagsbransjen anbefales! Til vanleg tener eg nokså normalt for ein journalist med snart fire års erfaring.
Er du ofte blakk i slutten av måneden?
Nei, aldri.
Bruker du penger på mye unødvendig?
Så klart! Kor mykje er eigentleg "nødvendig"? Men i forhold til mange er eg nok kjip og sparsam også der.
Har du Mastercard?
Nei. Bare Visa.
Handler du på Ikea?
Ja. Når eg må, så...
H&M?
Absolutt. Tippar at minst halvparten av kleda mine kjem derfrå.
Hva med Nille?
Uhm, nei. Eller - eg har eit fantastisk picnicteppe med plastbelegg på eine sida derfrå, viss det tel!

Hva var det siste du kjøpte av:
Mat?
To kuler is på Aker brygge i går. (Jovisst er is mat!)
Husholdningsartikkel?
Hm. Går ei stund mellom kvar gong eg kjøper slikt. Men kjøpte sandpapir og (feil sort) tettesilikon til prosjekt kjøkkenbenksliping på Clas Ohlson lørdag - tel det?
Bok?
Kjartan Fløgstad: Paradis på jord. Har bestemt meg for å gi han ein ny sjanse sjølv om eg ikkje har lika han så godt før, og då passa jo 29-kronerstilbod bra!
Film?
Dawson's Creek season 1-6 på dvd! Ikkje akkurat film, eg veit, men veldig veldig hæppi likevel. For øvrig fekk eg nett Kieslowski samleboks i totalt uventa gåve av Lyslugg her om dagen - fantastisk!
Unyttig ting?
Ehm... tja... *tenker så det knakar*. Det kjem jo veldig an på kor ein dreg skiljet mellom nyttig og unyttig, då. Men kjøpte litt krimskrams i India og Nepal som vel ikkje akkurat er spesielt brukandes til noko seriøst.
Junk Food?
Se matpunktet over.

Når kjøpte du sist:
En kjole?
Då eg var i India, på markedet i Delhi. Dvs, det er vel eigentleg ein tunika, ikkje ein kjole - men nær nok.
En olabukse?
Må ha vore rundt forrige sommar. Treng nye dongeribukser!
Undertøy?
Også i India, av mannen med heile butikken i trillevogn på gata. Ein i Delhi, ein i Kolkata.
En bil?
Ja for det gjer eg jo heile tida... Ingen så langt, blir nok lenge til det evt. skjer.
En ferie?
India- og Nepalturen i januar-mars var den siste store, og den kjøpte eg i desember. For øvrig vert neste reise til Sogn for feiring av 60-årsdag om to helger - billettane er innkjøpt.
Verktøy?
Det er vel kanskje her eg burde ført opp sandpapir og silikon.
Et par sko?
Skuffande lenge sidan. Trur dei siste skoa eg kjøpte var eit par grøne campers på sal etter forrige sommar...

Ditt beste kleskjøp?
Beste nokonsinne? Oj! Vanskeleg... Eg kjøper stort sett bare ting eg blir nøgd med. Kanskje den lilla julebordskjolen min, som har redda meg frå kva-skal-eg-ha-på-meg-på-julefest-panikken kvart år sidan eg kjøpte han i Ålesund desember 2000. (Og åra går, ja... *rødme*)
Ditt beste møbelkjøp?
Har ikkje akkurat kjøpt så mange "skikkelege" møbler i mi tid. Faktisk bare loppisting, når eg tenker etter. Men den raude gamlissofaen vår er fin, og eg søv godt i senga også!
Ditt beste bilkjøp?
Hehe. Er dette memet omsett frå amerikansk, eller?
Hva er mest gøy å kjøpe?
Bøker!
Hva er mest kjedelig?
Undertøy og dongeribukser. Det finst jo liksom i alle fasongar og storleikar og bla bla bla - men eg finn aldri noko eg verkeleg likar. Kva då eg kan ikkje forventa meg å sjå ut som Cindy bare fordi eg prøvar bh-ar på H&M? Så klart eg kan! Kva er elles poenget med alle plakatane!?!

Favoritter:
Klesdesigner/merke?
Jenny Hellström og Håkki er veldig stas, og Campers har fine sko.
Møbel/interiør?
Anar ikkje. Heimeinnreiing er veldig langt nede på interesselista mi.
Shoppingsenter?
Likar betre å gå i gatene, eg. I den grad eg likar å handla, altså - denne lista er kanskje litt avslørande på den måten.
Parfyme?
Ralph av Ralph Lauren
Bokhandel?
Åååh! Mange! Norli i Universitetsgata, Tronsmo på Tullinløkka og Ark Pocket ved kinoane i Oslo, Norli på Torgallmenningen i Bergen, og Barnes&Noble i U-District i Seattle kjem høgt på lista.
Ting i leiligheten din?
Lyslugg når han er heime. Dumbo når han oppfører seg. Senga vår ved behov.
I klesskapet?
Kjem veldig an på årstid og humør. Akkurat no er det veldig stas å gå i korte kjolar og skjørt, utan strømpebukse.
På polet?
Kjøper mest taxfree - dei få gongene eg er innom polet blir det oftast kvitvin på boks (veldig avansert, eg veit)

Gaver:
Hva ga du kjæresten til jul?
Wæh! Det er så lenge sidan at eg ikkje huskar skikkeleg lenger. Men han fekk i alle fall ei fin svartstripete skjorte, og... uhm... eg huskar verkeleg ikkje!
Og hva fikk du av ham?
Kjempefin dagplanleggar og muffinssteikeform - eg ønska meg begge.
Hva er den fineste gaven du har fått av ham?
Han er flink å finna fine ting. Kieslowskiboksen i overraskingsgåve totalt "utan grunn" ein heilt vanleg ettermiddag i mai, for eksempel!
Har du fått noe finere av en eks?
Definitivt ikkje.
Hva fikk du av foreldrene til jul?
Sauseskei i sølv, kake-/lasagne-form med lok og bærehandtak, plastboksar med lok, og pode (kombigåve - også betaling for masteroppgåvekonsulentverksemd)
Kjøper du gaver til vennene dine?
Nokre av dei. Men ingenting avansert og dyrt.
Har du noen gang gitt noen en stygg gave med vilje?
Nei. Då er det vel lettare å ikkje gi gåver?
Liker du best å kjøpe til deg selv eller andre?
Til dei eg er glad i viss eg finn det rette til dei. Men gåvehandling kan vera enormt vanskeleg viss ein ikkje gjer det!
Har du noen gang kjøpt sex?
Nei! Og det kjem eg aldri aldri aldri til å gjera heller. Aldri.
Hva med få penger for sex?
Nei.
Hva er det dyreste du har kjøpt i år?
Før eg kunne svara på dette spørsmålet, slo eg opp i nettbanken. Triste greier. Alle firesifra beløp var anten husleige eller nedbetaling av studielån, med unntak av kontantane eg tok ut i dollar før eg drog til India. Den dyraste enkeltståande tingen eg har kjøpt sidan nyttår, er Dawson-boksen til ca 600nok - og den er minst 200 dyrare enn neste punkt på lista... Konklusjon: det er andre enn eg som held kjøpefesten i gong i dette landet...
Pleier du spandere middag, eller bli spandert på?
Kjem an på kven eg er saman med. Er det mor eller far, insisterer alltid dei, er det studentvenner av meg, insisterer ofte eg. Som regel deler me.
Hva med øl på byen?
Eg betaler ein runde, neste person betaler neste runde, og slik held me det gåande. For øvrig likar eg betre vin også ute.
Hva ønsker du deg aller mest nå som kan kjøpes for penger?
Ny leilighet! Bare så dumt slikt kostar så mykje pengar...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Apropos absolutt ingenting - jeg kom over denne sida her om dagen http://www.43things.com/ og syntes det var litt moro! :) Fascinerende hva folk vil gjøre med / i livet sitt.

Underlig nok var ikke "legge igjen anonyme beskjeder i andres blogg-kommentarer" på lista.

-lin sa...

Å! Kjekt! Eg har oppretta profil! Så no må eg bare tenka skikkeleg gjennom kva eg eigentleg skal skriva der. Kva eg eigentleg vil, mao...

Anonym sa...

Tenkte jeg skulle gjøre det jeg også - men må tenke litt først! :) Leste forresten flere ganger om denne organisasjonen (http://www.locksoflove.org/) og måtte til slutt google den. Fascinerende form for charity!

136 prøver venter på å bli retta. Must get to work.

Anonym sa...

Er det ustabilt på hjemme-nettfronten, siden det ikke oppdateres på bloggen for tida? For du jobber vel ikke natt og dag igjen? I så fall: FY! Viktig å slappe av og sånn innimellom.

(Sier jeg som satt oppe til 0215 og retta prøver i natt... Men nå har jeg bare 82 igjen som skal rettes i løpet av helga!)