onsdag, mai 24, 2006

Program for langhelga:

1 - Sortering av bøker, kjøkkenting og "diverse" i to haugar: det som skal brukast i sommar, og det som ikkje skal det. Mao: seia farvel til bøker, kjøkkenmaskinar og vinterklede. Måtte det bli ein varm sommar med opne bibliotek og mykje utegrilling!

2 - Pakking av overnemnte ting i rundt rekna tusen banankassar.

3 - Bering av overnemnte kassar pluss steintunge og håplaus ukurante møblar ned den smale trappa frå fjerde etasje inn i bil, moglegvis pluss leigt hengar.

4 - Køyring av pikk og pakk frå punkt A (Fjågner) til punkt B (Hipsterløkka).

5 - Bering av blykassar og ditto møblar opp minst like smal trapp til fjerde etasje i ny leilighet.

6 - Gjenta punkt 3, 4 og 5. Mange gonger.

7 - Krangla Diskutera ferdig kven av oss (Lyslugg og eg versus Lyslugg si søster) som skal ha det store (17kvm) eller det litle (13kvm) rommet: Me to som har møblar nok til 60kvm, eller ho, som eig ca ein vasskokar og ein koffert klede? Hmmm...

8 - Skuring av tak, golv, vegger, vindauge, karmar, speglar, skåp, kjøkkenvifte og alt som elles måtte stikka seg fram på Fjågner.

9 - Ta imot Verdas Mest Pertentlege Huseigar medan han går sjekkerunde for å sjå om me har hamra nye hol i veggane (nei) elles slite på den fantastiske leiligheten hans (ja...)

10 - Installera oss som best me kan med alt pikk og pakk på Hipsterløkka.

11 - Ta oss av alt det eg garantert har gløymt i punkt 1 til 10.

Ojojoj kor me gler oss!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Og lykke til med det! Plutselig så ikke min langhelg så allerverst ut: Rette ferdig siste bunke med heldagsprøver, planlegge siste rest av undervisning & eventuelle forberedelser til eventuelle muntlige eksamner, skrive 10+ brev / forsinka bursdagskort, strikke & tove ferdig veske til venninne, sette inn noen flere bilder i album, vaske huset fra topp til tå samt forhåpentligvis få en time i sola med ei bok, hvis sola skulle finne det for godt å titte fram. Men akkurat nå skal jeg hjemhjem for å mate 5 sultne katter som har vært aleine i noen timer og har måttet livnære seg på mus og småfugl, stakkars. :)

Anonym sa...

Kan jeg få påpeke en annen strategisk tabbe? Du flytter fra 4. etasje til 4. etasje? Uten heis noen steder? Rein, skjær galskap! Men - igjen - lykke til! :)

Ingvild sa...

Huff huff, får dårlig samvittighet over å innrømme at jeg skal til Götebrg og henge og drikke øl og være på festival... Men jeg låner i hvert fall ut bodplass :-)!!! Se på det som mitt beskjede bidrag... LYKKE TIL!!!

-lin sa...

Ut kom me og reint blei det! Men joda, eg tek poenget med etasjar og heisar. Det er bare ikkje alltid ein får bestemma alt slikt sjølv...

Neste gong, derimot, då! ;o)

-lin sa...

Forresten gjekk punkt 9 over ei kvar forventning: Me har fått det skriftleg at alt er som det skal vera, og 30.000 depositum er på veg inn på konto i denne stund. Hurra!