mandag, februar 06, 2006

Oslomage

Eg lurar pa kvifor dei kallar det Delhi belly? Av alle stadene eg har vore i India sa langt, er Delhi definitivt den byen som har best utval, reinast forhold, og flest turistvenlege restaurantar. Eg meiner, dei sel Oreos her! Og granola bars! Med peanottsmak!

Dessutan vestleg mat pa restaurantane i tillegg til god indisk. Og det ma eg innromma - eg har ete bade pannekake til frokost og vegetable sizzler til middag medan eg har vore her. Med is og brownie(!!) til dessert, hurra! Etter ei god veke eller sa kor eg stort sett bare hadde indisk vegetarmat a velga i, og mange gonger bare hindisprakleg meny (med hindibokstavar), foltest det som eg hadde fortent det.

Herleg a vera ein plass kor det er sa enkelt a vera pa tur. Mange kvitingar, f.eks! Som sagt foer, sa er det jo ikkje slik ein skal tenka som ryggsekkreisande, at det er kjekt a mota andre kvitingar. Det er jo det urorte og autentiske ein er etter, ma vita. Vel, eg er nok rett og slett bare ein darleg turist. Eg syns det er ganske kjekt, eg, nar inderane kan engelsk, nar dei har menyar pa sprak eg forstar, og dei til og med har sett reisande foer, slik at dei ikkej er sa redde og skeptiske. Totalt politisk ukorrekt, sa klart, men dog. Eg kan heller leva med ryktet som dum vestleg dame. Greitt det, sa lenge eg f.eks far mat kvar dag, og finne folk a prata med - lokale og reisande.

Delhi er for ovrig ein super by ogsa om ein ser vekk fra maten. "Alle" advarte meg jo at det er sa brakete og stovete og skite og overveldande her, men som vanleg tok "alle" feil. Oversikteleg og enkel, med bra folk og god stemning! Jada, det er kyr i gatene, og jepp, dei manglar renovasjon utover dyr som et opp soplet. Ein moter tiggarar, og det finst dei som prover a lura deg - men sann er jo India!

Delhi er mao mykje enklare enn f.eks Bhopal. Dei kan jo engelsk! Dessutan er byen opnare og betre organisert enn det meste anna i India, mykje takka vera britisk kolonialisme (som sjolvsagt ikkje treng takkast som prinsipp), som etterlet seg lange, breie gater, svaere jernbanestasjonar, og enkelt manovrerbare bydelar.

Har brukt mesteparten av tida pa a surra rundt, utan eigentleg a oppsoka sa altfor mange monument og sights. Men Bahai-templet (t.v) har eg sett, og digga. Ferdigstilt i 1986, fantastisk marmorbygg forma som ein lotus, kjoleg og stille inni. Pusterom!

Dessutan har eg hunge rundt i ein fantastisk park med svaere rode sol- og maane- og planet-maalingsinstrument fra 1700talet. Kult! Gjekk ganske beserk med kameraet akkurat det, for det var sa mange bra vinklar og hjorner og slikt. Veldig fotogent.

No gar turen vidare til Jaisalmer i Rajastan. Det er 19 timar med tog, definitivt den lengste turen eg kjem til a ta medan eg er her, til det vestlegaste punktet. Etter det er det bare a reisa austover igjen!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Sukk... Ikke at jeg ikke unner deg dette, men jeg merker sjalusien rumle litt i magen. Kommer ikke helt opp mot Gøteborg i minusgrader og snø, men nesten ;-)Mail følger snart, lover lover lover....

Anonym sa...

Wow - lever vi på samme planet? Her består hverdagen av jobbing (hvilket jeg prøver å begrense, litt forgjeves), måking (40 cm nysnø forrige natta - perfekt vær for snøborgbygging eller skitur, men hvem har tid til sånt når 30 prøver må leveres tilbake i morgen?) og nedtelling til vinterferien! :D Høres ut som et skikkelig eventyr denne turen din - gleder meg til å se bilder fra den (for det får jeg vel når du en gang kommer tilbake fra store utland og jeg kommer en tur til storbyen?)... Kos deg fortsatt!

-lin sa...

Klart du, de, kven som vil skal fa sja bilder! Ei lita aatvaring, bare: eg er halvvegs inn i turen, og har sikkert over tusen bilder pa poden. Pass dykk, elles tvingar eg dykk til a sja alle!