tirsdag, februar 28, 2006

Cutta, Cutta, Calle, Calle, Cutta! (alias Kolkata for dei politisk korrekte)

Avreisa til fjellandet der gudane bur (heilt sant! bare spor den forste og beste hinduen du moter!) er forst i morgon, sa eg har hatt nok ein dag i denne herlege byen.

Tidleg opp for eit besok pa den fargesprakande blomemarknaden, lang spasertur tilbake til hotellet for ein halvtimes ned"kjoling" under vifta, interessant samtale med japansk frivilligarbeidar, meir surring og virring rundt omkring i byen, roleg runde i den herleg pedantiske parken rundt det halvt gyselege, halvt imponerande Victoria-monumentet, og verdas allerbeste seine lunsj/tidlege middag pa Flury's, ein Kolkata-institusjon med "europeisk" mat og skikkelege dessertar.

Aaaah! Sliten no. Igjen. Absolutt ingen planar for kvelden, og glad for det.

Er noko med varmen, trur eg, som sug sitt av krefter. Eg meiner, du veit det er varmt nar du drikk tre liter pa halvannan time og framleis ikkje ma pa do... Eg blir ikkje direkte sur og lei, bare litt.. kva er ordet... letargisk? (veit me ikkje seier det pa norsk, men kva seier me eigentleg?) Soker skuggen (!!!), gaar seint (til meg a vera), gidd ikkje prata sa mykje med folk.

Ikkje at dei bryr seg, sa klart - det er jo oftast dei som pratar til meg uansett. Helloooou! What is your country? How you like India? Kolkata you like? Bla bla bla. Ikkje sa veldig givande den tiande gongen for dagen. Det kan nok henda eg ikkje er ekstremt hofleg og vennleg med alle... sjolv om eg ofte angrar.

Som i dag, pa benken utanfor Victoria-monumentet:
Dei to indiske damene, ca pa min alder: Hello!
Eg: Hi.
Dei:What-is-your-country, Madame?
Eg: (Mumlar) Norway.
Dei: Huh?
Eg: Grynt!
Dei: (Med hoflege nikk) Ooh. Very good!
(Stille. Lenge. Eg sukkar oppgitt, vil at dei skal gaa)
Dei: You-like-India?
Eg: (sukkar igjen)
Dei: Yes?
Eg: (irritert no) Yes!
(Stille igjen. Enda lengre denne gongen).
Dei: Very sorry, Madame. But you are so very beautiful. We just want to say. Goodbye.
Eg: Uhm. Thank you. (Forsoker a smila unnskuldande, men for seint. Dei har gatt)

Aaaahrgh! Dei maakje seia sann! Ikkje nar eg oppforer meg som ein kolonialistisk dritt! Like ved Victoria, av alle stader!

Ingen kommentarer: