onsdag, mai 31, 2006

Memetid!

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
"Puh! Det hjalp på med balsam..."

2. Når er neste gang du kommer til å ha sex?
Tja, sei det... i kveld, kanskje?

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Truck. Og poenget var..? Det skal liksom litt meir til enn sjokkspørsmål omsett frå amerikansk for å sjokkera denne dama...

4. Favorittplanet?
Må vel bli Jorda, sidan eg aldri har besøkt dei andre, og ikkje har planar om å gjera det med det første.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Broren min sin sambuar (alias trulova) - men det var sjølvsagt bare bror min som ringte frå hennar telefon, fann eg fort ut. Billegare det, for han.

6. Hva har du som ringelyd?
Kjem litt an på kven som ringer, det. Når det er Lyslugg, er det "Thank U" (Dido), når det er mor eller far er det "Mommy's Home", når det er venninner, er det "Girls Keep Secrets" (Ephemera), og når det er resten av røkla, er det Karius-og-Baktus-songen.

7. Hva har du på deg?
Kvit hipstertruse, kvit bh, "solbrun" tynn strømpebukse, blått dongeriskjørt, rødblomstrete kvit t-skjorte, og rødblomstrete adidas-joggesko. Dessutan Ralph-parfyme, så klart.

8. Setter du deg selv i bås?
Så klart. Men eg blir stadig like overraska når andre gjer det.

9. Hvilket merke er det på skoene dine?
Det har eg vel allereie sagt, men dei er altså adidas. Små, nette, tynnsåla og herleg sommarlege.

10. Hva er best – lyse eller mørke rom?
Oftast lyse. Ikkje minst når dei er på 17 kvadrat og skal ha plass til både dobbeltseng, sofa, sofabord, tre kommodar, peis, tv og anlegg - pluss ein million andre småting...

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra?
Eg fann han hos Ine og innfalla hennar. Kjenner ho ikkje, men er innom bloggen ofte nok til å kunna seia at eg likar måten ho skriv på.

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Det kjem an på koss dei står i rommet. Og tilfeldighetar - oftast når eg er aleine i rom med to senger, er eg på hotell. Og då er eg oftast på jobb, og er ofte ganske trøtt når eg kjem så langt som til senga. Så den første og beste, kanskje - med sikt til tv'en i tilfelle dei har mtv eller andre musikkanalar?

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Var med og bar ned verdas mest støvete dør frå verdas skitnaste loft slik at me endeleg kan få litt privatliv på rommet vårt, utan fritt innsyn frå gang og kjøkken.

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
"Koss går det? Her er det sol ! Bøndene arbeider. Eg latar meg. [Far din] på kamp."
Frå mor på Jæren - derav ropeteiket etter sola. I går kveld. Har fått eit par i dag også, men bare kjipe og jobbrelaterte, så dei er alt sletta.

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
Lyslugg, som kyssa varmt og tett god dag før han gjekk på jobb.

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Hmm... vettkje heilt... "så fin du er" går i alle fall igjen. Og "når kjem du heim i dag?"

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Lyslugg. I går.

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Hovudet mitt, i det eg beundra balsameffekten (jf spm 1)

19. Hvilke rusmidler har du inntatt ila de siste tre ukene?
Skuffande få, i grunnen. Litt øl, ein del vin (bl.a. med tilhøyrande firerettars gourmetopplegg), men alt i alt veldig snille og forsiktige dosar. Klar for ein fest, folkens? Eg er!

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
Ingen. Derimot har eg mange digitale bilder eg burde sortert på ein betre måte.

21. Din favorittalder i livet så langt?
Eg lika godt å vera 22-23, ung og lovande. Dèt sagt, så har eg det stort sett bra no som eg nærmar meg 30 òg. Eg kjenner meg vel bare hakket mindre lovande...

22. Hvem er din verste fiende?
Er nok ikkje ein person som får fiendar. Går stort sett dei verste kampane med meg sjølv.

23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer?
Halvskakt og heilvarmt bilde av Lyslugg og eg i Lofoten, med mektige fjell i bakgrunnen. Men du? Seier ein verkeleg "computer" på norsk? Kva skjedde med det gode gamle ordet "datamaskin"?

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Noko slikt som "Okei, då ser eg deg klokka halv fem utanfor Glasmagasinet. Snakkes!" (intervjuavtale med latinodansande chilenar eg ikkje veit koss ser ut - håpar han ser typisk chilensk ut...)

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly ...
Oj! Ojojojoj! Vanskeleg! I ni av ti tilfelle ville eg sjølvsagt vald å kunna fly. Men akkurat no som me leitar etter ein plass me kan bu etter dette krypinnet, hadde ein million kome veldig godt med... Hm... Trur likevel eg vel å kunna fly - det må då kunna gå an å tena ein million på noko slikt?

26. Liker du noen?
Å ja! Mange! Gamle venner, nye venner, komande venner. Folk som smiler når eg ikkje hadde venta det, eller som gir meir enn eg venta å få. Gode band og fine filmar, og alle som seier Kloke Ting. Familien når han funkar, og kjærasten alltid.

27. Siste sangen du hørte på?
"Hips Don't Lie" med Shakira og Wyclef Jean - på radioen.

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Truleg prøvd å snu meg ut av situasjonen - om det ville skjedd med ord eller ved ganske enkelt å gå min veg, ville jo kome an på kva han/ho sa.

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Eg er ikkje spesielt valdeleg av meg. Men det hender jo eg tenker at visse toppolitikarar kunne trengt ein liten styvar. Både dei her heime og dei i den store verda (les: USA). Problemet med faktisk å gjera det, er derimot at dei (f.eks. Hagen. el Bush) bare hadde følt seg endå meir misforståtte og indignerte - og antageleg blitt eit hakk meir paranoide også politisk...

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?
Den høgre, for eg sit med beina i kors.

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Jeg gjorde denne på min egen blogg, men den ble litt døll.. Jaja. Men jeg er fortsatt litt usikker på hvorfor det heter mem...

-lin sa...

Men kjære deg: Dette forklarte eg deg jo i går! Høyrte du ikkje etter då, kanskje?

Du får lesa meir her då, vennen.