torsdag, mars 09, 2006

Etnisk overdose

Kjaere alle eg kjenner

Eg vil de skal vita at det ikkje er noko de har gjort gale. Det er ingenting de kunne gjort annleis for a endra utkomet. Dessverre.

Men saka er altsa den, at eg er Drita Lei alt som heiter butikkar. Shops. Stores. Boutiques. Med innhald. Lei av alt dette som kan kjopast for pengar. Viss nokon viser meg sa mykje som ein einaste liten messingbuddha no, sa SKRIK EG! Hogt! Eg DRIT I om det er very very special price for me, okei? Det er nok! NOK!

Intensjonane var gode. Alt er jo sa billeg i India, og i Nepal. Mykje kjekt a sja, ikkje minst i turistifiserte Thamel-distriktet i Kathmandu. Her skulle det nok bli gaver til bade den eine og den andre, tenkte jenta, som sjolvsagt hadde utsett handlinga til sist.

Men dessverre. Kondisen sviktar. Ikkje sa rart, kanskje, med sa lita handletrening eg har. Eg har aldri, i heile mitt levande liv, sett sa mykje etno-petno dingeldangel samla pa sa liten plass - og eg har vore pa sosialistleir pa 90-talet! Flagrande kjortlar i vevde stoff, hempskjorter som stralar politisk korrekt og rettferdig handel, og kva du vil i dei knaesjaste fargane som finst. Ekte smykke og ekte juggel, bonnehjul og gudelege ikon, roykelse og myrra og eg veit ikkje kva.

Eg orkar ikkje meir handel!

Sorry. Eg er framleis glad i dykk - de forstar det ogsa utan etno-gaver?

Vennlege helsingar,
reisande tante Mac

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så greit! Jeg er nå glad for at du snart er tilbake trygt i dette kalde landet. Du må forberede deg på kulden. Det er kaaaalt her. Men det har blitt lysere om kveldene. Vi snakkes. Snart!Kos deg på kafeer i Wien. Dersom du skal se fine, gammel by-ting ( og ikke gidder gå rundt så mye) - ta en spasertur fra Stefansdom til og gjennom Hofburg og mellom de to museene like ved (Kunsthistorisches og Naturhistorisches). Masse museer, om du skulle ønske: Et helt kvartaler med moderne: Museumsquatier. Og så er det kommet et nytt et jeg ikke husker. Pluss masse gamle. Og Hundertwasserhaus, der du ikke finner en eneste rett, gudløs linje. Av kafeer: "Alt Wien", ikke så langt fra Stefansdom, "Kleines" for kunstnere og intelektuelle, den er ikke så langt fra Statsoper, "Cafe Central" - flotte bueganger, her skal wienerkretsen (logiske positivismen) ha møttes, Café Landmann"(Landmark(? begynner å glemme disse). Her holdt Freud og andre til. Litt mer ungdomspreg "Kafé Europa", ligge ri tverrgate til Maria Hilferstrasse (som er den store shoppinggata, om du skulle orke europeisk shopping). Tverrgata heter enten Kirchegasse eller så er det en av de ved siden av. Og så er det mange fine vinkafeer i Judenquarier (kanskje det skrives Kvartier?). Åh, jeg fikk Wienlengsel. Spis godt med appfelstrudel mit Vanillasause eller Schlag obers (krem), Heisse sjokolad mit schlagobers, heisse liebe (is med varme bær) og så selger de sikkert slike fastelavensboller, krapfen, eller hva de kaller det, ennå. OG - jeg kjenner folk der, om du skulle bli ensom.
Kos deg den siste tida. Jeg har nå fått sa mange gaver av deg tidliger. smask. e

-lin sa...

Hmm... Ikkje for a vera negativ, altsa, men rekk eg alt dette pa ein to-tre-timars mellomlanding?

;o)