tirsdag, mai 30, 2006

For øvrig, and on a much lighter note:

... så har eg oppdaga at den aller øverste sjefen min neppe kan skriva touch:

"Kan du ved sidn av dine andre gjøermål på tirsd være journalist for [intern]web`og dekke prisutdelingen vår? Det innebærer at du skrivre en tekst (basrt på vår presemelding) og tar nen digitale bilder slik at vi får lagt dette ut så raskt som mulig ettter festen åpå tirsdag ?"
beste hilsner...

Når eg så skriv at dette er greitt, er svaret:
"Fint Tak skal du h"

Eller kanskje er det akkurat touch han kan - det går bare altfor fort i svingane?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min teori er at han ikke kan touch, derfor tar det så lang tid å skrive hele ord at han kutter dem ut for å spare tid. Tid er vel penger i forlagsbransjen? :)

På min jobb tikka følgende melding inn her om dagen:

"Hei!
Vi har fått en faktura fra Kwintet Hejco AS på kr. 413,80. Det er en busserul.
Hvem har bestilt dette?

kontoret"

Noen har bestilt en busserull. På skolens regning. Jeg vet ikke om jeg mistenker musikkavdelingen eller filologene mest.

-lin sa...

Busserull, faktisk! Kreativt.

Då lurar eg bare på ein ting: Har de musikk-, dans-, og dramalinje på skulen? Viss ja - driv dei og set opp Spelemann på taket for tida? I så tilfelle trur eg eg veit kor hunden ligg gravlagd.

Viss ikkje: Ei ny visebølge er over oss, hurra! Finn fram batikkskjerfa og heklavestane alle saman!

Anonym sa...

Javisst har vi musikk- dans- og dramalinje, men de burde alle være opptatt av satslære- og musikkorienteringseksamnene sine nå... Det siste som ble satt opp var en Beatles-forestilling, og selv om jeg har vage minner om John og Paul iført noe som minner mistenkelig om en busserull, så var det vel ikke dét de var mest kjent for... Jaja.

Det sikreste vårtegnet av alle har forøvrig regjert i skolens ganger i flere uker: mannlige lærere med jesusandaler, og med mørke sokker nedi sandalene. Da er det offisielt vår.