torsdag, november 24, 2005

Vått og godt

En er en, og to er to -
vi hopper i vand,
vi triller i sand.
Zik zak,
vi drypper på tag,
tik tak,
det regner idag.
Regn, regn, regn, regn,
øsende regn,
pøsende regn,
regn, regn, regn, regn,
deilig og vådt
deilig og råt!
En er en, og to er to -
vi hopper i vand,
vi triller i sand.
Zik zak,
vi drypper på tag,
tik tak,
det regner idag.

(Sigbjørn Obstfelder)

- og det til gangs! Er så uvant i denne byen, at det av og til regnar skikkeleg, så det får liksom litt større vekt når det faktisk gjer det. Tungt, vått teppe over heile dalen, strie straumar over alt. Greit-å-vera-inne-ver.

Typisk. Eg har ikkje skrive noko særs, i alle fall ingenting interessant, på lengelenge, og så startar eg på igjen med å skriva om veret. Hm. Er ein frå Jæren, ja så er ein frå Jæren! Og då er veret beste emnet.

I alle fall når livet mitt er der det er akkurat no. Eg har det bra, jobbar og tenker og jobbar litt meir, og prøver å vera så sosial eg bare kan mellom 14-timarsøktene, men det er ikkje alt eg rekk over. Faktisk ganske mykje. Har sett eit par rarsøte, japanske filmar, f.eks denne og denne, men orkar ikkje analysera dei her og no. Held på med japanske ødipuskafka parallelt, når eg ikkje les om India i den einsame planeten.

For jepp, det blir India! Det blir det blir det blir!

Ingen kommentarer: