tirsdag, november 29, 2005

Matpause

Eg har ete:
* urtefocaccia med havsalt og heimekinna smør
* skaldyrfylte canelloni gratinert med mozarella, med nøttesky og grøn bladsalat i lett balsamicovinaigrette
* omnsbakt ishavsrøye med potet- og trøffelgrateng, senneps- og rotgrønsakssaus, grøne bøner og hasselnøter
* ekstra mørk sjokolademousse med sylta røde moreller og morellsorbet, melisdryss og mynte

Eg har drukke
* fire glas jummi kvitvin
* ein konjakk

No skal eg:
* jobba vidare

Takk for maten, sjefedama! Nam nam!

3 kommentarer:

-lin sa...

Fire timar seinare har eg:

* drukke ein liter te
* tissa (fleire gonger)
* prata med L, som no søv søtt i senga vår, den heldiggrisen
* skrive eit halvt intervju

Effektiviteten lenge leve! Eh... hm..?

Anonym sa...

Grenser for hvor mye en KAN gjøre av effektive ting etter så mye god mat :) Stå på, vennen!

-lin sa...

Jo takk, eg prøver! Håpar også du har ein strålande sistedag på jobb. Framtida er lys og lovande, for deg som for meg :o)