onsdag, november 02, 2005

Matprat

Når eg blir stor (haha, pun intended!), skal eg i alle fall ikkje jobba der eg jobbar no! Alle slankar seg, heile tida, og syns det er det beste samtaleemnet som fins. Særs i lunsjpausen.

Ikkje så svolten idag, så det blei med ei skive og ei gulrot.
Alarm! Kva diett var eg på, tru, kor ein skulle eta skive og gulrot?

Dei ikkje bare tenkte det, dei spurte.

Syns du eg treng å slanka meg? spurte eg, og kikka spørjaren roleg inn i augene. Ho rødma ikkje eigong, og stotra ikkje det grann då ho svara: "Nei det meiner eg ingenting om. Eg ville bare påpeika at du mykje heller bør gå på fedonkur - det er såå mykje sunnare!"

Jo takk som byr. Eg skal vurdera det om eg nokonsinne finn att matlysta i alt diettpratet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ble sendt rundt sjokolade i lunsjen i dag, en av kollegene hadde vært ute og reist. Jeg hadde akkurat lagt en stooor bit deilig, mørk sjokolade på tunga da en annen kollega, som forøvrig er på størrelsen med en middels mygg, kikka på sjokoladen hun ble budt og sa "åååå, nei, jeg burde ikke, det legger seg jo rett på hoftene", før hun knaska videre på kålroten sin. Gledesdreper.