tirsdag, mars 21, 2006

Unnasluntrar

Så er det offisielt. Eg har rett og slett bare utruleg dårleg arbeidsmoral.

Andre(!) dagen i forlaget, og eg vil helst sleppa. Evt bare få konkrete, enkle arbeidsoppgåver i hendene. Har ikkje lyst å jobba på sjølvdrift. Visa initiativ, skapa mine eigne oppgåver. Ringa hit og maila dit, smila i stemmen og med fingrane.

Eigentleg har eg ikkje så lyst å jobba i det heile. Ingen gode grunnar til det. Ingen spesielt dårlege heller. Eg bare syns ikkje det er noko stas, dette 8-til-4-livet! Sjekkar privatmailen min for millionte gong, og nettavisene, men blir ikkje meir oppmuntra av det. Alt mailen viser, er jo at alle andre er så opptekne og engasjerte av sine jobbar, at dei i alle fall ikkje har tid til å senda mail til meg. Og nettavisene viser jo bare at alle dei andre journalistane - dei flinke - står på og skriv og skriv. Ingen heng rundt på messenger og har lyst å prata skit midt i arbeidstida, ingen av kollegaene mine har tid til å seia hei til eller ha lunsj med meg.

Så då sit eg her då.
Urgh.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har da ikke dårlig arbeidsmoral, da hadde du ikke jobbet, kjære venn. Det er bare lysten som ikke helt er der. Og det er greit. I alle fall etter en slik herlig ferie! Jeg er litt gira, for i kveld kommer det en forteller til kirka. Hun skal fortelle for konfirmantene og jeg skal nå skrive noen vektige ord til innledning og utledning... nei, avslutning. Mye å gjøre nå før påske. Kontoret er fullt av Brød for verden-ting og andre KN-ting. Akkurat nå er det kjekt. Men nå er jeg også litt høy... Gleder meg til fredag! Tidlpunktet du foreslo hørtes bra ut, men jeg er litt usikker på akkurat når eg kan. Vet ikke om det blir noen begravninger til uka, og om jeg eventuelt må ut til asker på noen samtale på fredag. Ellers jobber jeg hjemme. Da går det når som helst. Jeg har kvelden til rådighet, dersom du har det på fredag. smask

Ingvild sa...

Halloen, vennen! Du har jo nettopp kommet tilbake fra lang tur! Det er noe som heter å gi seg sjøl litt tid til å lande. Så det så. Dessuten har jeg hengt på messenger med deg. Så det så. Vin i morgen!!!

-lin sa...

Jo, eg har nok dessverre dårleg arbeidsmoral. Og -lyst, så klart, men det er jo ikkje noko nytt.

Spørsmålet blir vel heller kva eg kan gjera med det. Byta jobb går jo, men det må eg jo snart uansett. Eller slutta å jobba, men det løner seg liksom så lite på sikt...

Evt velga feigisvarianten. Som vanleg. Halda ut, leva i fritida, og innbilla meg at det sikkert finst noko der ute som eg hadde synest var verkeleg kjekt...

Gler meg også til fredag! Du får melda meg viss nokon døyr.