søndag, november 26, 2006

Pålegg, pøh!

Eg lova visst dette før helga, men så skjedde det eine, og det andre, og jammen meg det tredje også, så eg har ikkje vore nær ein datamaskin før no.

Faktisk. Det er visst mogleg.

I staden har eg sete mange timar på tog, ete fisk à la mor, symt 3000 meter i verdas beste symjehall, gått tur i blåseblesten omgitt av grått grått grått - frå himmel til hav til strand og alt i mellom, sett på kunst utmed havet og kunst i byen, besøkt venninne med mann (32), son (4) og dotter (1 1/2mnd), og ete skikkeleg kalkunmiddag med vannbakkels til dessert - også à la det moderlege kjøkken.

Toget heim går om mindre enn tre timar, så eg får koma meg til plikta:

Hvilken låt er garantert å få deg til å danse?
Hm. "Garantert"? Skeptikararen eg har problem med sånne ord. Eg trur dansing handlar like mykje om humør og timing og sånn for meg. Men, tja, "I'd rather dance with you" med Kings of Convenience fører i alle fall ofte til ein svingom eller tre på stovegolvet.

Alfabetiserer du platesamlingen din?
Nei. Ikkje bøker heller.

Når har du bursdag, og er du typisk for stjernetegnet ditt?
22. desember. Er mao steinbukk, men heilt på grensa til skytt. Horoskop i blad og aviser er sjeldan spesielt treffsikre, men eg har fleire gonger, i minst to utland, fått stilt horoskop som stemte på ein prikk. Så mogleg det er noko i det likevel. Eller ikkje.

Hva er den beste underholdningen du kan få?
Å! Så mange vanskelege spørsmål! Eg likar jo så mange ting! Konsertar er kjekt, og opplesingar. Kino og teater. Men må eg velja ein, blir det vel vennehenging. Gjerne med mat heime hos nokon.

Hvem var du i klassen på ungdomsskolen?
Ho som for lengst hadde lært å halda kjeft.

Hvilken bok anbefaler du?
Av haustens norske: Mitt milde vesen av Brit Bildøen. Av haustens utanlandske: The Emperor's Clothes, Claire Messud. Og kva du enn gjer: ikkje les "Organisten" av Erlend Loe!! Booo-ring!

Hva er verdens beste oppfinnelse?
Skrivekunsten.

Hvilket album er soundtracket til ditt liv?
Eitt album, bare?!? Umogleg. Men akkurat i dag i alle fall "On My Way" eller kva han no heiter med Kristin Asbjørnsen som surrar rundt i hovudet.

Hva er det dummeste du har sagt?
"Internett er temmeleg oppskrytt, spør du meg" (anno ca 1996).

Hva lukter det av skoene dine?
Kjem an på skoa.

Hva skal det stå på gravstenen din?
Veit ikkje om eg har så lyst på gravstein. Syns heile konseptet er litt rart: ein stein på ein plen i lag med ein heil haug andre steinar...

Hva sover du i?
Armkroken.

Fortell en vits.
Nei, uff. La meg sleppa.

Hva var yndlingsbarne-tv-en din?
Hm... Yndlings? Tja. Shagma, kanskje? Og Det var ein gong eit menneske?

Når er du på ditt peneste?
I sommarferien, rett etter morgonbadet.

Hvilken tekstmelding sletter du aldri?
Aldri sei aldri. Men eg har ein del ein viss kar sendte frå hybelen sin i Frankrike, for eksempel.

Hvilket skjønnhetsprodukt klarer du deg ikke uten?
Er sjampo "skjønnhetsprodukt"? I så tilfelle tek eg det. Men veldig stas om eg kunne slengt med ein deodorant også, altså!

Når fikk du sist ordentlig fysisk vondt?
Det huskar eg ikkje. Ikkje ordentleg. Men øvre del av ryggen min kjenner godt dei fire femtimetrane med butterfly frå fredag - tel det?

Hvilket pålegg er du?
Pålegg? Eg vil vel ikkje vera pålegg! Viss eg plent skal vera noko som kan etast, skal eg i alle fall vera noko godt. Høyrte eg sjokolade, anyone?

Puh! Ferdig.
Eg utfordrar ingen. Denne var vanskeleg.

Ingen kommentarer: