tirsdag, november 21, 2006

Nedteljing

Om ein månad og eit par timar blir eg stor jente med nok eit tiår under beltet. Etter det eg har høyrt, er det når ein rundar 30 ein blir skikkeleg vaksen. Men me får då sjå, med mem eigenhendig stole hos Alliene. Alternativa står lista nedover, feit skrift betyr at eg har dette/er sånn. Poengskala til slutt.

Here goes.

EG HAR/ER:
* Jobb (1p) (men ikkje fast stilling - blir det eit heilt poeng då?)
* Visittkort (1p)
* Deltatt på konferanse med overnatting (1p) (jups! opptil fleire)
* Bor hjemme hos foreldrene (-2p)
* Samboer (1p)
* Forlovet (1p)
* Gift (2p)
* Skilt (3p)
* Eier eget hus (2p) (hus!?! leilighet må då halda i lange banar!)
* Har en bil (1p, kombi + 1p)
* Hund (1p)
* Lån (1p)
* Delt økonomi (1p)
* Pensjonssparing (1p)
* Gjør storhandel (1p) (i alle fall av og til! så mykje eg får på sykkelen...)
* Bruker kundekort (1p)
* Handler bevisst på rabatt-tilbud eller benytter rabattkuponger (2p) (gir meg sjølv eitt av to poeng her for å huska stempelkort på kinoen og slikt, noko Lyslugg omtrent aldri gjer)
* Hushjelp/vaskehjelp/praktikant/eller lignende (1p)
* Oppvaskmaskin (1p) (spør du meg, er det eit godt instrument for ikkje å bli gammal før tida...)
* Dobbeltseng (2p)
* Har juletre i jula (2p) (nei, men lyst på akkurat i år...)
* Grå hår (1p)
* Cellulitter (1p)
* Abonnerer på morgenavis (1p) (hehe, hadde jo vore litt løye viss ikkje)
* Løse sudoku (1p)
* Velge å ikke ta telefonen (2p) (mentalhygiene!)
* Pusse vinduer (1p) (kanskje ikkje så ofte, men grundig!)
* Plukke sopp (2p)
* Bruker msn (-1p)
* Parmiddag (1p)
* Vinsmaking (1p) (hehe, tel ikkje god gammaldags drikking?)
* Dansekurs (1p)
* Feste til gamle 70-talshits. (1p)
* Drikke Konjakk alt. calvados til kaffen (1p) (halvt poeng sidan eg jo drikk bare brennevinet, ikkje kaffien!)
* Gå til sengs før 23.00 hver kveld på ukedagene (1p)
* Foretrekke sofaen hjemme framfor utekveld med venner (1p)
* Spille bingo (1p)
* Syns Idol-Aleksander/ Idol-Vivian er dritdigg (-1p)
* Ha hofteproblem (1p)
* Ha bilradioen innstilt på P1 (2p) (bilradio? framandord. for øvrig er det lite radio for tida, gett)
* Bli overrasket over ”ungdommen nå til dags” (2p)

0-15 p - IKKE gammel
16-25 p – Godt på vei…
Over 25 p – Nå er du der!

Viss eg reknar rett, noko eg eigentleg ikkje er spesielt flink til, fekk eg 18,5 poeng. Definitivt godt på veg, mao! Og det stemmer vel i grunnen temmeleg bra. For øvrig er eg, som Alliene, einig at ungar burde vore her, med 3 poeng, minst!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg husker da jeg ble 30!! Var i Aberdeen på jobb og skulle bli "grilla" av en skotte fra India ( hmm hørtes litt merkelig ut) om mine arb oppgaver. Bursdagsønske mitt til kokken var SJOKOLADEKAKE...men kokken havnet på byen og ingen kake på meg. Så følte meg i grunn som jeg var 5-6 den dagen jeg ble tretti...snufs snuf fikk ikke kake og viljen min...men tilbake til saken....du er velkommen til å joine 30 års klubben. Er ikke so gale i grunn. Hilsen hmmm han som ikke vil bli kalla sjøulken (har hverken skjegg eller tatoveringer)

Anonym sa...

Ah, tester er alltid stas! Har sporenstreks tatt den selv :-) Men du fikk et halvt poeng mer enn meg, så du er visst mer voksen og etablert enn jeg er. Scorte høyt på sivilstatusen min dog, visste skilsmisse var bra for noe ;-)

elisabeth sa...

you've been tagged...:)

-lin sa...

Hugsar også då du blei 30, anonym. Sendte gratulasjonsmelding og greier, og huskar godt det med den forsvunne sjokoladekaka. Du veit du har ståande tilbod om å stikka innom på kake her, sant?

Ingling: sivilstatus er tydelegvis den store poengsankaren her. Mange av mine poeng (sambuar, eig hus, storhandel og dobbeltseng) heng jo også saman med det...

Elisabeth: Då taggar eg deg med denne! Kor gammal er DU? (for å seia det med tabloidspråk...;o))

Anonym sa...

Aiai,jeg fikk 17! Er tydeligvis godt på vei, men ikke så godt på vei som frykta... registrerer forøvrig at det å ha katt (dog ikke samboende katt) ikke teller for noe som helst? Og det at jeg foretrekker whiskey framfor konjakk heller ikke ga noen poeng i noen som helst retning? Bilradioen min er forøvrig innstilt på kanal 87,9 - frekvensen for ipoden min :)Og siden jeg jobber med "ungdommen nå til dags" er jeg litt herda på den fronten, det er sjelden de sjokkerer meg. Irriterer? Frustrerer? Joda. Men de sjokkerer sjeldnere enn de gjerne ville gjort selv...

På 30-årsdagen min dukka foreldrene mine opp på overraskelsesbesøk. De hadde kjørt ni timer. Det var jo hyggelig tenkt og de mente det godt. Likevel: sånt skal foreldre aldri aldri gjøre.

-lin sa...

Eg kan bare seia èin ting: Hadde foreldra mine gjort noko slik, hadde det vore takk og farvel til dei for veldig veldig lenge.
Ikkje at dei nokonsinne kunne fått ein slik ide. Men viss...