mandag, november 13, 2006

Eg held pusten

Det er gode dagar.

Jøss. Kven skulle trudd? Ikkje eigentleg eg, men eg lenar meg gladeleg tilbake og tek imot. Det er venninner som flyttar inn i nabolaget, med lovande vindrikking på det tomme golvet før møblar, fødseldagsfest på landet, og herleg søndagsmiddag med full stove. Det er varm tosomhet, teater og fine møte på jobb. Det er gode tilbakemeldingar og strålande soldagar, mailar og telefonar og til og med brev. Det er gode parmiddagar midt i veka, og fleire festar enn eg rekk å gå på. Slagfylle og familiebrunsj, kunstutstillingar og uventa treff. Venninnebesøk med små ungar, raudvin og sjokolade. Det er lunsj ute før kveldsvakt, og snø i lufta om morgonen. Enkle vakter og festlege folk.

Hey! Det er faktisk november!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*nynner* Hva var det jeg sa ... Hva var det jeg sa... Akk, det er deilig å ha rett av og til :)

Anonym sa...

Skulle en sett! Godt måneden november har andre bra sider enn at th- og jeg er født i den :-) Jeg må si jeg er ganske fornøyd med måneden så langt jeg også, livet er fullt av bittesmå og litt større gleder. Hurra! Nå, kan vi bare få bittelitt av den fine solen tilbake? Takk.