lørdag, august 12, 2006

If you can't beat them, join them

Eg har aldri før kjent meg så vaksen. Så etablert.

Neidå, ikkje på grunn av slottet. Ikkje fordi me driv og vel golv og kjøkkenskap og baderomsmøblement, og hamrar og bankar og styrer på som best me kan. Heller ikkje fordi eg er del av dette me-et som stadig dreg til Ikea (grøss!), og har vore det i ganske så mange år etterkvart (bliss!). Ikkje fordi eg nærmar meg tretti, eller fordi eg har ein skikkeleg jobb og tener vaksne pengar.

Nei, det er større enn som så.

Frå og med denne helga, sidan fredag for å vera heilt eksakt, har eg fått meg mobilabonnement! Du fekk det med deg? ABONNEMENT! Sånn med rekning, du veit, og oversikt over kor mykje ein ringer for? Som ein betaler etter at ein har ringt og meldt? Ikkje før?

Det er inkje mindre enn ein revolusjon.

Eg her kjempa imot, år etter år. Kontantkort er tingen, har eg sagt - og meint det. Dyrt? Pøh! Tvert om! Når eg ikkje anar kor mykje det kostar å ringa ut, men bare har vonde aningar om at det er meir enn mykje per minutt, pluss oppstartsgebyr og avslutningsgebyr og replikkgebyr og sikkert eit par andre gebyr eg ikkje har fått med meg, så let eg ganske enkelt vera å ringa. Og det er jo ikkje dyrt, er det vel?! Nettopp!

Men no har eg altså gitt meg. Lyslugg sin mangeårige kampanje har endeleg verka. Opplading er uoversikteleg, det er dumt å betala meir enn nødvendig, med rekningar kan eg skriva litt over på enkeltkvinna, og bla bla bla. Ny tid, nye løysingar.

Så no går eg rundt og gler meg til eg rekninga kjem i boksen.

Sjå! Eg er blitt vaksen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiiiiihhhhk! Som stolt kontantkort-kunde er jeg sjokkert over at du har gått over til fienden. Og, merkelig nok, littegranne misunnelig. :) Heldigvis bruker jeg lille mobil mest til å sense sms'er... Og dét kan da ikke være så dyrt? Ikke en gang med kontantkort...! Men jeg innser at jeg nok er en del av en utdøende rase, dessverre.

-lin sa...

Å!

Eg visste ikkje eigong at me var på same laget!

Hadde eg visst det, er det ikkje sikkert eg hadde bytta.

Då kunne eg jo bare sagt "sjå! eg har VENNER som brukar kontantkort! bra folk!", og så måtte Lyslugg bare gitt seg.

Søren òg.

Anonym sa...

Ja, nå kan du ha det så godt, og bare angre!! :)

Må bare sende deg en link til en ny idrett jeg har lyst til å ta opp http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI Hvis de hadde kurs i dette, hadde ikke du også meldt deg på sporenstreks?

For ordens skyld, de er et band som har laga musikken og sånn, såvidt jeg har fått med meg, og så har de altså laga en billig, men komplisert, video. Enjoy!