torsdag, februar 09, 2006

Framleis i eventyret

Sjolvsagt elska eg det! Kamelar! Gjennom orkenen! Til solnedgangen! Og leirbaal, og nomademat, og folkedans, og song! Sov som ein baby under open stjernehimmel, vakna til soloppgang og hirsegraut og tidleg avmarsj for a rekka flest mogleg timar pa kamelen foer lunsj. Kamelar er aalreite dyr!

Tilbake i Jaisalmer no, framleis ein super by. Lurte ei stund pa om eg skulle kjopa eit svaert, fargesprakande sengeteppe, men har vel gaatt vekk fra tanken igjen. For stort tilbod, for mange a velga mellom. Og det foer prutinga... Eg er og blir ein daarleg shoppar saann sett - altfor daarleg kondis. Pa den andre sida slepp eg jo a dra med meg eit digert stykke toy gjennom landet no. Pengar og ryggsekkplass intakt - i morgon gaar turen vidare austover, til Jodhpur.

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Høres eventyrlig ut, det hele... Store sengetepper er veeeeldig tunge, så det var sikkert like lurt! For råd om pruting er jeg forøvrig en god konsulent :-)

-lin sa...

Ja det er loye med det - eg angrar ikkje pa at eg ikkje kjopte teppet... Faar handla naermare slutten av turen, som planlagt.

Og den prutinga, den prutinga. Eg er ikkje sa aller verst, trur eg, men det er liksom ikkje alltid eg er i rett prutehumor. Om du forstar? Av og til hadde det vore ok om dei bare sa ein okei pris - eg ville handla med ei gong - utan a matta forhandla i runde etter runde foerst. Noko dei sjolvsagt ikkje forstar - det er jo viktig a bli enige, ma vita...

Det sagt, sa er dei ikkje sa galne. Dei godtek faktisk at nei, eg er ikkje interessert! Noko ein verken kan seia om nord- eller vest-afrikanarar...