mandag, desember 18, 2006

Ja! Alt!

Å Syko - eg er med deg på denne!

Eg bloggar ikkje så mykje for tida, men det er ikkje fordi eg ikkje har nok bra ting å skriva om. Eg bare flyt av garde, på den eine bølga betre enn den andre, så det blir lite kvalitets- (dvs kvantitets-)tid saman med Dumbo for tida.

Så eg spolar fort fram til helga:

Eg har blitt feira!

Både fredag og lørdag! Og i dag! Fødselsdagen er ikkje før på fredag, den o store alle-eg-kjenner-i-heile-verda-er-på-veg-til-der-dei-skal-feira-jul-dagen, så eg hadde vel ærleg tala tenkt at jaja, den der trettiårsdagen kan eg heller forhalda meg til etter jul, når folk endeleg får litt betre tid igjen. Men - og det er her dei fantastiske vennene mine entrar bildet - sånn blei det ikkje:

Fredag vart eg teken med ut på nydeleg trerettars norskindisk middag, med boblande sjampanje og nydeleg kvitvin, og enorme mengder fantastiske gåver. Sidan fruktdrinkar og iste frå den lange øya i tesalongen, og meir vin hos frua. Der blei det dessutan herleg dansing mellom borda, med og utan julebordkjekkasar frå Lillestrøm (haha!). Plutseleg blinka dei med lysa, og kvelden var omme. Og for ein kveld! Alle involverte skal få bilder, eg lovar. Dei bare passar ikkje så godt her.

Lørdag var det kakebakeverkstad heime hos oss, frå tidleg på ettermiddagen til godt utpå kvelden. Me laga peparkakehus og peparkakemur*, kakemenn og kokosmakroner, pluss ei enorm gryte grøt og passeleg mengde gløgg. Tidlegare i veka hadde eg vore litt lei meg for at ingen kom til å koma, sidan eg fekk så mange "er-dessverre-travel-da"-svar den dagen invitasjonsmailen gjekk ut. Men så kom det folk likevel! Mange! Ti personar i alt - unge, vakre, strålande. Akkurat så mange som me har stol- og sofaplass til, faktisk.

Og så overraska dei meg!

Etter at me hadde ete grøt gjorde venninna mi seg eit ærend ut på balkongen. Då ho kom tilbake, hadde ho ei enorm sjokoladekake i hendene. Det var seigemenn og nonstop, mokkabokstavar og tretti(!) lys.

Hurra for meg som fyller mitt år!

Nemnte eg at eg har dei beste vennene, forresten? Eg har nemleg det. Allerbestaste! Etter grøt og kaffi og kake og sånn, var det hus- og mur*-pynting, og endå fleire gode samtalar. To episodar Dawson's saman med Lyslugg, og boms i seng med oss. Bliss!

I dag har me sove lenge, ete god frokost, og gått tur i den gyllenskarpe vintersola. Så fint! Sidan kom bror min og hans trulova (ah, for eit herleg ord! så bibelsk!) på middag og kaffi, sjølvsagt med fødselsdags- og småkaker etterpå. Godt og varmt, roleg kveld. Me får heller prøva å koma oss med på gjestelista til Penthouse Playboys også neste år, sidan me ikkje rakk det i år.

No er det kvelden. Og om ei veke er det jul!

* Peparkakemuren murar sjølvsagt inne stallen i Betlehem - jf bilde. Me lovar å gjera vårt til at han blir riven!

5 kommentarer:

Ane sa...

For en finfin bursdagsfeiring! Gratulerer på etterskudd. Etter å ha fulgt med på bloggen din i høst vet jeg at du fortjente å få en sånn flott bursdagshelg:-)

Ingvild sa...

Hurra! Glad for å fått vært med på litt av feiringen - og vi har mer til gode, har vi ikke? Jeg liker nemlig også fruktdrinker... Nam! Veldig flott pepperkakemur, og trivelig bake- og spisegjeng. Stuper tilbake til eksamenen nuh... Hurra for deg som fyller ditt år på fredag!

elisabeth sa...

gratulerer! :)

Anonym sa...

Oj - nå frykter jeg at du er på vei til de mer vestlige traktene på julefeiring når min kombinerte bursdagsgave-og-julekort-konvolutt finner veien til postkassa di... men det får våge seg. Tenke seg til at du har feira allerede - og jeg som for en gangs skyld trudde jeg var ute i god tid med avsending av gratulasjoner... :) Neste gang vi er i samme by får vi feire med kakao eller fruktdrinker (alt etter årstid og humør)!

Anonym sa...

gralla med dagen. Håper du får en god jul også...