onsdag, desember 27, 2006

Og vinnaren er...?

Eg innser at eg er på etterskot.

Så på etterskot, faktisk, at eg heller går rett på sak med ei materialistisk gåveoppsummering heller enn å skriva opp og ned om kor travelt fint eg har hatt det sidan sist, med sushimøte, kafemøte, konsert, kakepåsenga-dag, togtur til fjellet, sjampisoverrasking, skiturar, og tredagarsjuljuljul med Lyslugg, Lysluggmor og Lysluggsøster, før det var tog tilbake og andre juledagsjobbing.

Det kjem kanskje litt etter kvart, men første ting først. Eg har nemleg noko eg vil be folket om hjelp med.

Er de klare?

Oppgåva er som følger, tre dagar forsinka:
Årets, som fjorårets, julekalender frå mi side, har vore å legga til side femti kroner kvar dag. Heilt fysiske pengar, i femtilappar og myntar, i ei krukke. Tanken var at nokon skulle få pengane til jul, men no ser eg at det nok blir til nyttår i staden. Dermed spør eg:

Kven skal få 1200 kroner i nyttårsgåve i år?

Blir det Redd Barna i år igjen? Amnesty? Røde kors? Eller kanskje nokon heilt andre, som eg ikkje kjem på? Alle dei tre nemnde får allereie eit par hundringsar kvar i månaden av meg, så ingen av dei vil gå heilt tomlomma heim om dei ikkje "vinn" i denne omgang. Eg er mao open for forslag, og mottakeleg for eventuelle stemmer på dei allereie nemnde kandidatane.

1200 er ikkje allverda, eg er klar over det. Men kven veit? Kanskje eg aukar potten om du kjem med eit ge-ni-alt forslag?

Kjør debatt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hva med å gi dem til meg? Jeg er helt blakk etter jula ;)

Anonym sa...

gi de til risk foundation....gatebana i Brasil. Da blir jeg glad :-)

Anonym sa...

www.carf.no

alliene sa...

Det var en fin kalender! Den skal jeg jammen adoptere til neste år.

Anonym sa...

Er veldig imponert over julekalenderen! For den summen kan du jo blant annet kjøpe 6 geiter fra Flyktningehjelpen, eller kjøpe 12 skolepulter - eller gi ett barn ett års skolegang... :) http://www.flyktninghjelpen.no/?aid=9069228

Eller, hvis du vil hjelpe miljøet, kan du kjøpe noen tonn CO2 fra naturvernforbundet http://www.naturvern.no/klimakutt/ - mulighetene er i grunnen endeløse! Men uansett hva du velger å donere til, kommer sikkert mottakeren til å bli glad for bidraget.

Jeg og noen andre venninner valgte å gi penger til Agnes i år http://www.op.no/jul/article2487979.ece - hun fortjener det absolutt.

-lin sa...

Det blei geiter og skulegang. Takk for tips, th-!