onsdag, desember 27, 2006

Sååå snill!

Sjå alt nissen (og hjelparane hans) kom med!:

Frå ønskelista (eg fekk alt utanom det som er overstreka):
2007 frå ordning och reda
balkongmøblar
bo kaspers hund
det var en gang et menneske på dvd
kule t-skjorter
langrennsskistavar
my so-called life på dvd (!!!)
opplevingar
skibukse
snop, særs sjokolade
snø
sol!
steiketermometer (saman med Lyslugg)
travels in the scriptorium
tur til afrika
turar generelt
tynne ullsokkar, men helst ikkje svarte, for då tek Lyslugg dei
undertøy
varm klem
vi, de druknede
vin, gjerne kvit (med Lyslugg, rød)

Dessutan:
bestemors oppskrifter
fancy spisepinnar
glitrande selskapsveske
hjerteforma peparkakeformer pluss hjertestrø i hjerteboks (med Lyslugg)
hjerteforma varmeflaske
hundehode
indiabilder
janosch
kysseplaster
løpar
salat- eller kanskje chipsbolle
serveringsskei i sølv
sminkepung med lipgloss
snøkulelys (med Lyslugg)
superskarpe knivar med kvessar (med Lyslugg)
sykkelfiksesett (med Lyslugg)
sykkellås
telysestake
vindusenglar
vinglas, graverte

pluss to pakkar eg enno ikkje har rukke å henta på posten!

Det kallar eg ugjendriveleg bevis på min eigen snillhet!

... og beskjedenhet, så klart

Oppdatering 28.12: No har eg henta pakkane på posten, og ført fangsten opp på lista. Dessutan, for ordens skuld, og sidan eg har fått opptil fleire småbeiske kommentarar på kor utskjemd eg er: Ja, eg er omgitt av generøse menneske, og er veldig godt nøgd med alt det fine eg har fått. Men dette er altså lista over gåver eg har fått både til jul og til 30-årsdagen, ikkje bare til jul!

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Oioi, du må ha vært veldig snill jente i år! Men det visste vi jo. Var litt bekymret for "Hundehode" før jeg så at det var en bok... Goood jul fortsatt!

alliene sa...

Jøss - jeg håper du gikk i pluss! :)

My so-called life! Hvor fikk de tak i den?

Anonym sa...

hva var forresten gravert på vinglassene? navn? monogram? sitater?