tirsdag, oktober 17, 2006

pip!

Hei

Det er eg som av og til skriv litt her.

Ville bare stikka innom og seia at eg framleis finst. Eg har ikkje falt av jordas overflate eller noko, sjølv om det kanskje verkar slik.

Bare litt travel.

Bombe, eg veit. 12-timars arbeidsdagar pluss førebuingar, oppussing, besøk og anna snask. Hytta i helga, overnattingsbesøk frå i går, illusjonar om av og til å stikka innom treningsstudioet (haha!) Avlysingar, av vennemiddag og kompiskino - "har ikkje tid". Ei heller inspirasjon, når det kjem til meir skriving enn den eg allereie har forplikta meg til.

Men eg er her altså!

-lin

4 kommentarer:

Ane sa...

Hyggelig! Velkommen innom:-) Vet hvordan det er.

Anonym sa...

Hmmm, er du sikker på at du har tid til besøk, da? For jeg kommer gjerne, men det hadde jo vært moro å se deg når jeg tar turen til tigerstaden... :) Og - ikke minst - palasset!

-lin sa...

Klart eg har tid! Og lyst!

Så kom kom!

Ingvild sa...

Jeg kommer også! Endelig møtes vi, th- :-)