mandag, april 03, 2006

Smil

Ok, no er det nok.

Nok syting, og klaging, og songar om hulebuarar og det fæle arbeidslivet.

Det er på tide å finna fram smilefjesa!

I woke up this morning, the sunshine was shining
I put on my happy face
I'm living, I'm able, I'm breathing, I'm grateful
To put on my happy face

Woke up and realized this world's not so bad after all
Looked at it through a child's eyes, and I saw these beautiful
Things that you never think about
Like the ocean, moonlight, stars and clouds
It's amazing how we don't appreciate our blessings
There's plenty of people who don't like me
But there are more who love me
and I love myself
Sometimes, it gets tough, it gets tough
But I can't give up, can't give up
Just take a deep breath, close my eyes
Feel the love and give a smile

I woke up this morning, the sunshine was shining
I put on my happy face
I'm living, I'm able, I'm breathing, I'm grateful
To put on my happy face

(Destiny's Child, 2001)

Det er heilt sant! Minus den delen om at det var sol i morges, altså, for det var det jo absolutt ikkje. Eller det om at eg har innteke eit meir barnleg perspektiv, og tenkt spesielt mykje på havet, månen, stjernene og skyene sidan sist.

Poenget er at eg har hatt ei absolutt strålande helg, og har all grunn i heile verda til å nynna cheezy überpositiv plastikk-r’n’b om takksemd, kjærleik og smil.

There's plenty of people who don't like me. But there are more who love me. Det visste eg jo, eg trong bare å ta eit steg tilbake og ta det inn over meg. Eg trong gamle venner og nye tankar, småglamorøse restaurantbesøk og skarp lørdagsvårsol, spritfyllefest og morgonbad. Og så fekk eg alt saman! Med meire!

Takk for at du kom, frøken Vågåmo! Det var rett medisin til rett tid.

Og takk for besøket, alle som invaderte heimen min lørdag og produserte hittil uante mengder chips- og kjekssmular på stovegolvet. Det var kjekt å leika med dykk, og ei stor lette at de klarte å snakka om andre ting enn integralar og cosinusar og sånt. Neste gong kan de sikkert få helsa på nokre av mine venner også - det finst nemleg slike også, sjølv om det ikkje verka sånn på lørdag.

Og, medan eg først er inne på det:
I want to thank you
for giving me the best days of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life

(Dido, 1999)

Du veit kven du er, allerbestaste Lysluggen! Glad i!

Ingen kommentarer: