torsdag, april 27, 2006

Det aller viktigaste

Inspirert av den kanskje mest dedikerte veskebloggaren på nett, er dagens post via innhaldet i eiga veske.

Ahem – er de klare?

Her er det:
• Lommebok med to bankkort (her og her), sertifikat, nj-leg. inkl. ver varsam-plakaten i kredittkortformat, isic-kort, uio-kort, bibliotekkort, reiseforsikringsbevis, cinematekkort, klyppekort på oslobada (2 klypp att), kinosonekort eg enno ikkje har mega meg til å bruka, dnt-medlemskort (husstandsmedlem), videoutleigekort, kvittering på snøspade og hardangerviddekart (i tilfelle spada brekk, så klart), parisautomatbilde av Lyslugg og eg anno ca 2003, to lappar med adresser til folk i hhv India og Nepal, ein 200-lapp, 97,50 i norske myntar, pluss to rupi i nepalske
Pode i hylster
• Nøkkelknippe: ytterdør, innerdør, sikringslås, postkasse, sykkel nr 1 og 2, bodrom, boddør og familieresidens på Jæren
Mobiltelefon av typen halvgammal med heilgod
• Lita sykkelpumpe(!)
• To småkrøllete Braathens-serviettar
• Bussbillett Årø-Sunndalsøra 24.04.06 (husk refusjon!)
• Flyseteplasslapp Molde-Oslo 25.04.06: 11A
• Bok: The History of Love
Likninga mi for 2005, inkl. utfyllingsheftet som kom i eiga sending først (NB! Ring dei!!)
• Hentelapp frå posten: Joey ventar!
• Pennar: blå rollerball, svart rollerball, og fire kjipe reklamekulepennar av ymse fargar, derav to frå forlaget
• Ein binders
• To jobbmailutskrifter eg burde gjort noko med for lengst
• To utskrifter av annonsar med visningar me kan gå på (eller la vera)
• Halv øskje Extra bombom med lakrissmak, utan sukker
• Halv pakke mørkegrøn Extra tyggi, type eucalyptus
• To bitar tsjekkisk tyggi med sær, kloraktig smak
• Halvliters farrisflaske, halvfull med lunka springvatn
• Raudt eple, type Champion frå Frankrike
• Ein twistbit, type Toffin (urk!)
• Ei vanleg metallteskei med yoghurtrestar
• Visittkort til frisøren eg var hos nokre helger tilbake
• Hårspring, ein tynn brun og ein tjukk svart
• Fliseklemmer, to stk
• Nivea leppepomade med eplelukt
• Uspretta brett jerntablettar (note to self: bør etast innan Banken igjen vil ha det ikkje lenger indiainfiserte bidraget mitt)
• Gul post-it-lapp med følgande kloke bodskap: ”HUSK tida for møte!” (uhm, hm?)

Dessutan Dumbo og ein heil stabel jobbrelaterte brosjyrar, papir og notat av ymse slag i ei anna veske.

Det var alt!

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Sånne oppsummeringer er så bra! Og oi, så mye du har i vesken din. Tror jeg må ta opp tråden og lage min egen liste :-)

Anonym sa...

Ooooh, moro, moro! Skal gi deg en oversikt over hva veska mi rommer i morra, nå skal det soves. Og - beklager, jeg rakk ikke ringe deg i går, dessverre! Kurset varte til 19 på Bristol, var hos C på Sofienberg 19:26, dro derfra 21:17, trikk til Tullinløkka, gikk forbi Kafé Amsterdam og tenkte på at vi var der sist jeg var i byen, ned Universitetsgata, innom Platekompaniet (nye til Jack Johnson og til Placebo), Deli de Luca (Oreos! Og sånne M&Ms med peanut butter! Og kaneltyggis! Og Reese's peanut butter covered drops! Og Hershey's med oreos-biter! (Jeg - amerikansk sjokolade-junkie? Never!))og deretter til Haakon VIIs gate, der Timeekspressen kom etter at jeg hadde stått der i 12 minutter. Puh. 2 og en halv time seinere vekket bussjåføren meg og sa at vi var framme. Snilt av ham.

Men - skal innover igjen 9. mai, da varer kurset til 15-ish, tror jeg, kanskje ikke fullt så lenge en gang, så hvis du har tid da, så er du på førsteplass over mennesker jeg har lyst til å sitte og skravle litt med når jeg er i Den Store Byen.

Ble forøvrig tilbudt å kjøpe dop to ganger på veien fra busstasjonen til Storgata. Jeg ser altså ut som en gjennomsnitts narkoman. Herlig. Må legge på et ekstra lag nattkrem i kveld... :)